  • 1. Data: 2015-02-06 18:47:29
    Temat: bluray 3d i zwykly kabel hdmi
    Od: MarekP <m...@n...pl>

    czy jest mozliwe ze odtwarzacz bluray 3d nie bedzie dzialal na zwyklym
    kablu hdmi ?? tj nie wykrywał odtwarzacza ??

  • 2. Data: 2015-02-06 19:15:21
    Temat: Re: bluray 3d i zwykly kabel hdmi
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-02-06 o 18:47, MarekP pisze:
    > czy jest mozliwe ze odtwarzacz bluray 3d nie bedzie dzialal na zwyklym
    > kablu hdmi ?? tj nie wykrywał odtwarzacza ??

    A co to jest "zwykły"?
    Po prostu kupujesz kabel HDMI High Speed i ma działać.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2015-02-06 19:40:48
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu piątek, 6 lutego 2015 18:47:33 UTC+1 użytkownik MarekP napisał:
    > czy jest mozliwe ze odtwarzacz bluray 3d nie bedzie dzialal na zwyklym
    > kablu hdmi ?? tj nie wykrywał odtwarzacza ??

    Nie możliwe, o ile będzie to kompletny kabel HDMI, zdarza się że do urządzeń
    producenci dodają bez paru (zbędnych wg nich) połączeń oraz nie będzie wnosił
    istotnego oporu elektrycznego (aluminiowe kable łączone z wtyczką zaciskiem potrafią
    być całkiem "oporne").

    --
    ZZ@private

  • 4. Data: 2015-02-07 06:52:43
    Od: MarekP <m...@n...pl>

    No bo teraz czytam o jakis kablach 1.3, 1.4, ja nie wiem jaki mam,
    kupiłem zwykły w sklepie za 20 pare złoty.
    Teraz czytam ze sa jakies kable hdmi ethernet, moze taki musze miec jak
    mam wifi w bluray ?? No nie wiem.

  • 5. Data: 2015-02-07 17:00:13
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu sobota, 7 lutego 2015 06:52:47 UTC+1 użytkownik MarekP napisał:
    > No bo teraz czytam o jakis kablach 1.3, 1.4, ja nie wiem jaki mam,
    > kupiłem zwykły w sklepie za 20 pare złoty.
    > Teraz czytam ze sa jakies kable hdmi ethernet, moze taki musze miec jak
    > mam wifi w bluray ?? No nie wiem.

    A długo będziesz czekał z podłączeniem?
    Zepsuć się nie zepsuje, to nie RS232.
    Jak będzie działać to pasuje, a jak nie to napisz jakie są efekty.

    --
    ZZ@private

  • 6. Data: 2015-02-07 17:23:55
    Od: MarekP <m...@n...pl>

    Gdybym miał taki to bym podłączył, ale czytałem na forach że kazdy kabel
    hdmi bedzie działał, jedynie moze nie odwtarzac poprawnie 3d, ale 2d jak
    najbardziej

  • 7. Data: 2015-02-08 19:06:52
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-02-07 o 17:23, MarekP pisze:
    > Gdybym miał taki to bym podłączył, ale czytałem na forach że kazdy
    > kabel hdmi bedzie działał, jedynie moze nie odwtarzac poprawnie 3d,
    > ale 2d jak najbardziej

    Nie ma kabli 1.3, 1.4. To jest pisane aby było łatwiej klientowi dobrać
    do sprzętu, gdzie pisze w instrukcji że ma taki a taki standard.
    Kabel HDMI może być w wykonaniu "Standard" i "High Speed"
    Do 3D kabel powinien być opisany "High Speed HDMI Cable"
    http://en.wikipedia.org/wiki/HDMI

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2015-02-10 04:29:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MarekP" <m...@n...pl> wrote in message
    > No bo teraz czytam o jakis kablach 1.3, 1.4, ja nie wiem jaki mam, kupiłem
    > zwykły w sklepie za 20 pare złoty.
    > Teraz czytam ze sa jakies kable hdmi ethernet,
    > moze taki musze miec jak mam wifi w bluray ?? No nie wiem.

    Jak w br masz wifi to przecież ustawiasz wifi a nie po kablu...
    Może lepiej aby Ci ktoś kto się zna na tym wszystko popodłączał?

  • 9. Data: 2015-02-10 07:05:13
    Od: MarekP <m...@n...pl>

    a co to za problem podlaczyc JEDEN kabel hdmi do odtwarzacza, a drugi do
    tv :)

  • 10. Data: 2015-02-10 07:26:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > a co to za problem podlaczyc JEDEN kabel hdmi do odtwarzacza,
    > a drugi do tv :)

    Najwyraźniej duży, skoro stworzyłeś na ten temat wątek na grupie pl.rec.dom
    :-) Poza tym, nie chodziło mi o to, aby ktoś za Ciebie wetknął do TV kabelek
    HDMI tylko aby ktoś kto się zna na rzeczy i się zapozna z Twoim sprzętem
    doradził Ci co jak najlepiej połączyć, abyś nie pytał się którym kablem masz
    wifi podłączyć ;-)