  • 11. Data: 2015-02-10 07:35:23
    Temat: Re: bluray 3d i zwykly kabel hdmi
    Od: MarekP <m...@n...pl>

    ale ja sie wcale nie pytałem czym wifi podłączyc bo idiotą nie jestem.
    Tylko pytałem się o coś zupełnie innego.

  • 12. Data: 2015-02-10 07:52:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MarekP" <m...@n...pl> wrote in message
    > ale ja sie wcale nie pytałem czym wifi podłączyc bo idiotą nie jestem.
    > Tylko pytałem się o coś zupełnie innego.

    Jest duża różnica pomiędzy "nie znać się" a być idiotą...
    Nikt się nie zna na wszystkim, więc nie wstyd pytać.

  • 13. Data: 2015-02-10 08:19:49
    Od: MarekP <m...@n...pl>

    Uważasz ze do podłączenia odtwarzacza do tv potrzeba osoby KTÓRA SIE NA
    TYM ZNA ??? :) bo "zwykła" osoba tego nie podłączy ?:))))

    Jeszcze raz napisze - czytaj jakie było pytanie

  • 14. Data: 2015-02-10 20:56:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Uważasz ze do podłączenia odtwarzacza do tv potrzeba osoby KTÓRA SIE NA
    > TYM ZNA ??? :) bo "zwykła" osoba tego nie podłączy ?:))))
    >
    > Jeszcze raz napisze - czytaj jakie było pytanie

    Uważam, że Ty potrzebujesz kogoś kto się zna... mylę się?

    Zwykła osoba być może sobie podłączy ale Ty jesteś niezwykły :-)))

  • 15. Data: 2015-02-10 23:10:50
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Użytkownik "MarekP" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Uważasz ze do podłączenia odtwarzacza do tv potrzeba osoby KTÓRA SIE NA
    > TYM ZNA ??? :) bo "zwykła" osoba tego nie podłączy ?:))))

    ,,Jak to sto dolarów? Za to, że pan tylko raz stuknął młotkiem?!"
    - ,,Ależ nie" - odparł serwisant - ,,Za stuknięcie tylko 1 dolar.
    Do tego dochodzi 99 dolarów za to, że wiedziałem, gdzie stuknąć".

  • 16. Data: 2015-02-10 23:20:32
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Jeden raz, to mało -- http://youtu.be/0ykPsV2voYU

    --
    Jarek

  • 17. Data: 2015-02-11 10:10:23
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 lutego 2015 07:05:18 UTC+1 użytkownik MarekP napisał:
    > a co to za problem podlaczyc JEDEN kabel hdmi do odtwarzacza, a drugi do
    > tv :)

    Można i tak, a potem szukać serwisanta dlaczego nie działa, chociaż dla normalnie
    myślącego powinno być oczywiste dlaczego przy takim podłączeniu ani dźwięku, ani
    obrazu...

    --
    ZZ@private

  • 18. Data: 2015-02-11 12:54:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ZbyszekZ" <z...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Można i tak, a potem szukać serwisanta dlaczego nie działa,
    > chociaż dla normalnie myślącego powinno być oczywiste
    > dlaczego przy takim podłączeniu ani dźwięku, ani obrazu...

    :-)))) Come on... przejęzyczył się :-)
    Chodziło mu o dwa KOŃCE tego samego kabla :-)))

  • 19. Data: 2015-02-11 19:01:09
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 6 lutego 2015 18:47:33 UTC+1 użytkownik MarekP napisał:
    > czy jest mozliwe ze odtwarzacz bluray 3d nie bedzie dzialal na zwyklym
    > kablu hdmi ?? tj nie wykrywał odtwarzacza ??

    Jak odtwarzacz nie wiem ale kamera podłączona do monitora metrowym kablem umożliwia
    wyświetlanie obrazu we wszystkich dostępnych rozdzielczościach jakie wypuszcza
    kamera. Przy kablu 12m złożonym z dwóch metrowych i jednego dziesięcio metrowego
    możliwy jest podgląd w niskich rozdzielczościach.