  • 1. Data: 2016-02-22 10:05:15
    Temat: brodzik ravak - rozwarstwienie
    Od: Łukasz <l...@r...pl>

    Dzień Dobry.

    W 2009 kupiłem brodzik:
    https://www.ravak.pl/pl/brodzik-prysznicowy-sabina

    Wczoraj zauważyłem, że nastąpiło rozwarstwienie laminatu od warstwy pod
    laminatem. Poniżej link do filmu jak to wygląda:

    https://www.dropbox.com/s/h7q0rygagvqdq7h/20160221_2
    00803.mp4?dl=0

    Niestety gwarancja się skończyła, jednak wydaje mi się że to jakaś wada
    materiałowa/technologiczna. Czy miał ktoś z was podobny problem i
    doradzi jakich argumentów użyć w rozmowie z producentem. Może byłby
    skłonny wymienić brodzik.

    Łukasz

  • 2. Data: 2016-02-22 12:37:31
    Temat: Re: brodzik ravak - rozwarstwienie
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2016-02-22 o 10:05, Łukasz pisze:
> [...]
    > materiałowa/technologiczna. Czy miał ktoś z was podobny problem i
    > doradzi jakich argumentów użyć w rozmowie z producentem. Może byłby

    A gwarancja na ile była? Jeśli rok, to może posłużyć się rękojmią? Ona
    ma teraz dwa lata, tylko w drugim roku Ty musisz wykazać, że jest to
    wina producenta.
    Z udowodnieniem chyba tu nie ma problemu. Nie jest to pęknięcie pod
    ciężarem, nie jest to dziura po uderzeniu, jest to coś, co powstało
    samoistnie w trakcie używania, nie miałeś na to wpływu. Chyba że
    skakałeś po tym lub uprawiałeś kąpiel grupową;)

  • 3. Data: 2016-02-22 13:00:20
    Od: Łukasz <l...@r...pl>

    W dniu 22.02.2016 o 12:37, adam pisze:

> [...]
    > samoistnie w trakcie używania, nie miałeś na to wpływu. Chyba że
    > skakałeś po tym lub uprawiałeś kąpiel grupową;)

    A do ilu osób liczy się jako grupowa kąpiel :)

  • 4. Data: 2016-02-24 15:50:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 22 Feb 2016 10:05:15 +0100, w <naej0c$p63$1@node1.news.atman.pl>, Łukasz
    <l...@r...pl> napisał(-a):

    > W 2009 kupiłem brodzik:
    > https://www.ravak.pl/pl/brodzik-prysznicowy-sabina
    >
    > Wczoraj zauważyłem, że nastąpiło rozwarstwienie laminatu od warstwy pod

    Moja kabina Ravak zardzewiała, widać trzeba unikać :)

  • 5. Data: 2016-02-25 00:21:37
    Od: dsw <d...@g...com>

    A pod spodem? Od strony akrylu niewiele widać. Jakby pękło i byłoby widać suche szkło
    to wada produkcyjna. Tak to przyczyn może być wiele łącznie z tym, że ci powiedzą że
    za ciężka osoba stanęła. Btw jakie obciążenie max jest w instrukcji? Jak nie ma 2 lat
    to rekojma. Jak więcej to nowy, innej firmy :-)

  • 6. Data: 2016-02-25 00:24:27
    Od: dsw <d...@g...com>

    Dopiero zauważyłem, że to 7lat.nic nie zrobisz.

  • 7. Data: 2016-03-08 10:55:07
    Od: Łukasz <l...@r...pl>

    W dniu 22.02.2016 o 10:05, Łukasz pisze:
> [...]
    > materiałowa/technologiczna. Czy miał ktoś z was podobny problem i
    > doradzi jakich argumentów użyć w rozmowie z producentem. Może byłby

    Cześć.
    Zajrzeć pod nie mogę, bo obudowana kafelkami.

    Jutro Panowie demontują i montują nową kabinę z brodzikiem.
    Ogólnie firma ravak na plus, Pan z serwisu powiedział, że jak znajdą na
    magazynie model który mam ja (stara wersja) to za cenę przesyłki
    podeślą. Ogólnie skończyło się na kupnie nowej, bo zależało mi na
    mniejszym brodziku i kabinie. Do tego dostałem 25% opustu.

    Łukasz

  • 8. Data: 2016-03-08 18:49:03
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 8 Mar 2016 10:55:07 +0100, Łukasz napisał(a):

    > Ogólnie skończyło się na kupnie nowej, bo zależało mi na
    > mniejszym brodziku i kabinie.

    Za dwa-trzy lata będziesz znowu wymieniał - na większe 33333-))

  • 9. Data: 2016-03-09 12:26:52
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-03-08 10:55, Łukasz wrote:
> [...]
    > podeślą. Ogólnie skończyło się na kupnie nowej, bo zależało mi na
    > mniejszym brodziku i kabinie. Do tego dostałem 25% opustu.

    Nie ma to jak duża konkurencja! :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info