  • 1. Data: 2016-09-07 18:42:59
    Temat: cieknie kibel :)
    Od: karolm <k...@o...eu>

    zauważyłem ze cieknie mi kibel(na parterze - bardzo mało uzywany)
    cieknie tak jakby na laczeniu z podloga, da sie cos zrobic?

  • 2. Data: 2016-09-07 18:56:08
    Temat: Re: cieknie kibel :)
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-09-07 18:42, karolm wrote:
    > zauważyłem ze cieknie mi kibel

    A nie jest tam za wilgotno i się skrapla? U mnie potrafiło skroplić
    szklankę wody na ceramice i rozlać na kafelkach. Wyglądało jak wyciek.

  • 3. Data: 2016-09-07 20:07:45
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-09-07 o 18:42, karolm pisze:
    > cieknie tak jakby na laczeniu z podloga,
    Podejrzewam, że nie na łączeniu z podłogą.
    Leci Ci gdzie wyżej i spływa po muszli. Albo jak ktoś już sugerował,
    skrapla się para, bo w muszli stoi zimna woda i po muszli będzie się
    skraplać zawsze.

  • 4. Data: 2016-09-07 21:46:24
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 7 Sep 2016 20:07:45 +0200, Jawi napisał(a):

    > Albo jak ktoś już sugerował,
    > skrapla się para, bo w muszli stoi zimna woda i po muszli będzie się
    > skraplać zawsze.

    No- zwłaszcza w tym "bardzo mało używanym" wc w domu to musi być
    strrrrasznie zimna ta woda! Albowiem długo stojąc jest ani chybi bardzo
    oziębiona - pewnie do jakichś 25 stopni, czyli do jakże mroźnej temperatury
    otoczenia w naszym obecnie mroźnym klimacie. Musi się ta para z otoczenia
    naprawdę bardzo chcieć skraplać w tych iście antarktycznych warunkach - i
    wybrała sobie w dodatku tylko ową nieszczęsną muszlę, jakby nie miała na
    czem innem o TEJ SAMEJ (!!!) temperaturze :-D

  • 5. Data: 2016-09-07 22:56:06
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-09-07 o 21:46, Ikselka pisze:

> [...]
    > wybrała sobie w dodatku tylko ową nieszczęsną muszlę, jakby nie miała na
    > czem innem o TEJ SAMEJ (!!!) temperaturze :-D

    To jak już wiesz jak często jest używana to się podziel informacją. Żeby
    woda się skraplała wystarczy raz/dwa razy dziennie. Do tego nawet
    niewielkie źródło wilgoci typu suszenie prania, prysznic.
    Bo tradycyjnie dużo napisałaś, ale nic na temat.
    W jaki niby sposób ma cieknąć z muszli przy podstawie?
    Jedyna możliwość to pęknięta ceramika, ale to nie byłby wtedy ot taki
    sobie wyciek mały.

  • 6. Data: 2016-09-08 06:28:26
    Od: karolm <k...@o...eu>

    kibel jest na dole, nie jest jakos zbyt zimno, ale jest zadko uzywany,
    woda spuszczana tam jest ze 2 razy na tydzien
    prysznica nie ma na dole

  • 7. Data: 2016-09-08 20:13:10
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 7 Sep 2016 22:56:06 +0200, Jawi napisał(a):

    > W jaki niby sposób ma cieknąć z muszli przy podstawie?
    > Jedyna możliwość to pęknięta ceramika, ale to nie byłby wtedy ot taki
    > sobie wyciek mały.

    Może spływać woda po muszli w dół - od nieszczelnego połączenia z rurą
    kanalizacyjną albo spod zbiornika spłuczki.
    Pęknięcie też możliwe - wcale nie musi to być widoczne pęknięcie, może to
    być niewidoczne gołym okiem pęknięcie, przez które powoli przesącza się
    woda.

  • 8. Data: 2016-09-10 08:50:39
    Od: karolm <k...@o...eu>

    smierdzi troche moczem
    ale musze zobaczyc bo kot na dole spi i moze korzysta :)

  • 9. Data: 2016-09-10 11:40:16
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    karolm pisze:

    > musze zobaczyc bo kot na dole spi i moze korzysta :)

    http://wckici.pl/

    Nie wiem, nie próbowałem (to znaczy mój kot nie próbował),
    ale jakiś sens to ma.

    --
    Jarek

  • 10. Data: 2016-09-11 10:31:33
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-09-07 22:56, Jawi wrote:
    > W jaki niby sposób ma cieknąć z muszli przy podstawie?

    normalnie, na laczeniu muszli i rury

    tylko ze jest to stosunkowo proste do zdiagnozowania, wystarczy zobaczyc
    czy poziom w muszli spada

    tym niemniej przy tych temperaturach ktore mamy i lazienkowej
    wilgotnosci obstawiam kondensacje