  • 1. Data: 2016-09-08 17:04:19
    Temat: kiedy ostatni raz kosicie trawe?
    Od: karolm <k...@o...eu>

    jak w temacie

  • 2. Data: 2016-09-08 20:25:49
    Temat: Re: kiedy ostatni raz kosicie trawe?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-09-08 o 17:04, karolm pisze:
    > jak w temacie

    Ja ostatni raz koszę miedze i inne chaszcze po podorywce a przed orką
    zimową :-)
    Ręka do góry kto wie czym różnią się te dwie orki :-)

  • 3. Data: 2016-09-09 09:29:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 września 2016 20:25:55 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Ja ostatni raz koszę miedze i inne chaszcze po podorywce a przed orką
    > zimową :-)
    > Ręka do góry kto wie czym różnią się te dwie orki :-)
    Jako osoba urodzona, wychowana i przez dwadzieścia parę lat na wsie to wiem.
    Wielokrotnie ursusem C330 a później C360 orałem;)

  • 4. Data: 2016-09-09 10:32:55
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-09-09 o 09:29, Kris pisze:
    > Jako osoba urodzona, wychowana i przez dwadzieścia parę lat na wsie to wiem.
    Wielokrotnie ursusem C330 a później C360 orałem;)

    Witaj bracie :-)
    Od dwudziestu lat robię przy komputerach. Mam nadwagę i wzrok mi się
    sypie. Po co mi to było :-)

    PS. Ech poszalało by się C360.
    Na razie muszę się zadowolić reanimacją radiomagnetofonu CONDOR.
    Taki powrót do młodzieńczych lat :-)

  • 5. Data: 2016-09-09 11:31:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 9 września 2016 10:33:01 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Witaj bracie :-)
    > Od dwudziestu lat robię przy komputerach. Mam nadwagę i wzrok mi się
    > sypie. Po co mi to było :-)
    Prawie dokładnie to samo mam- od kilkunastu lat praca biurowa, brzuch urósł, wzrok
    się pogorszył;)
    > PS. Ech poszalało by się C360.
    Traktorem jeździłem samodzielnie już w wieku 7 lat. Teraz za cos takiego pewnie by
    Tate do kryminału zamknęli.
    C360 sprzedaliśmy lokalnemu rolnikowi ale C330 powędrował na drugi koniec Polski- w
    góry.
    Wtedy te c330 bardzo chodliwym towarem były właśnie górale je masowo kupowali.

  • 6. Data: 2016-09-29 17:10:38
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 września 2016 17:04:53 UTC+2 użytkownik karolm napisał:
    > jak w temacie

    W sobotę przed ostatnią wywózką zielonego. Mam nadzieję że to będzie listopad.

    --
    ZZ@private

  • 7. Data: 2016-10-07 08:17:46
    Od: quent <x...@x...com>

    On 08.09.2016 17:04, karolm wrote:
    > jak w temacie

    Łatwo ocenić na oko czy nadaje się do ścięcia.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info