    Date: Sat, 28 Feb 2015 21:41:37 +0100
    From: Krycha <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: czas na ...

    ... "szczypanie dziewek", jak to mówił pewien ogrodnik :-).
    Nie bawię się w jakieś przechowywanie zrazów przez zimę, tylko na
    początku marca tnę zrazy z tych odmian, którymi chcę zaszczepić i od
    razu szczepię.
    Myślałam, że już koniec ze szczepieniem, ale dowiedziałam się kto ma
    'antonówkę', której ja nie mam, więc chcę zaszczepić moje drzewka tą
    odmianą.
    Mam jeszcze kilka innych pomysłów na szczepienia.
    Nie przyjęły mi się szczepienia gruszy chińskiej na pigwie, dziś wiem że
    jest tam niezgodność genetyczna.
    Ale ponieważ mam na pigwie rosnącą gruszę, to teraz szczepienie zrobię
    na gałęziach gruszy i musi się przyjąć.
    Liczę na znalezienie dobrej podkładki na zeszłorocznie posadzonej
    Mirabelce z Nancy w celu zaszczepienia większą odmianą śliwy.
    I pewnie dokonam kilka, jeszcze nie planowanych, szczepień.

    Pozdrawiam, Krycha.