  • 11. Data: 2012-06-12 18:57:58
    Temat: Re: czym pomalowac wiezbe w salonie
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Nawet jak jest niepomalowane to zmieni kolor.
    > Sosna co prawda niezbyt mocno ale jednak zauważalnie.
    > Wiec kierowanie sie tym aspektem przy decyzji czy malowac/impregnowac
    > jest troche bez sensu.

    ale inaczej :)

  • 12. Data: 2012-06-12 19:05:10
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Tue, 12 Jun 2012 15:43:45 +0200, Przemek napisał(a):

> [...]
    > swiecilo czyli nie odbijalo slonca jak lakier z polyskiem ale zeby tez
    > mozliwie w najwiekszym stopniu zachowac kolor naturalnego drewna...

    Olej bezbarwny.

    --
    ŁC
    www.ciulkin.pl

    Wszystkie kobiety są piękne, tylko nie po wszystkich to widać

  • 13. Data: 2012-06-13 08:48:27
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > Impregnat bezbarwny Vidaron Śniezki. Dawna nazwa Drewkorn.

    mam drewniane elementy tym pomalowane, efekt bardzo dobry, tylko trzeba
    dokładnie rozprowadzać, żeby śladów po pędzlu nie było widać, kolor brzoza
    syberyjska najpierw wydaje się zbyt jasny, ale po sezonie przypomina do
    złudzenia świeżo oheblowane naturalne drewno...

    pozdrawiam
    s_13

  • 14. Data: 2012-06-13 12:02:15
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

> [...]

    > mozliwie w najwiekszym stopniu zachowac kolor naturalnego drewna...
    > Znacie jakies srodki ?- no wazne tez zeby nie kosztowalo to tyle co nasze

    A może zaolejować? Będzie matowe i nie będzie szarzała ze starości.

    Miałem kiedyś jakiś lakier wodorozcieńczalny którym pomalowałem boazerię w
    łazience. Przez jakieś 5 lat była odporna na chlapanie, a przez 10 drewno
    nie pociemniało. Drewno wyglądało przy tym jak surowe (niemalowane). Nic się
    nie błyszczało. Niestety nie wiem co to było, ale istniało to jakieś 15 lat
    temu i na pewno było wodorozcieńczalne.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 15. Data: 2012-06-13 12:04:59
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    ps.com...

    >Nawet jak jest niepomalowane to zmieni kolor.
    >Sosna co prawda niezbyt mocno ale jednak zauważalnie.
    >Wiec kierowanie sie tym aspektem przy decyzji czy malowac/impregnowac jest
    >troche bez sensu.

    Widzisz ale mnie sie podoba drewno naturalne dlatego nie chce tego zmieniac,
    Zgodze sie ze na zmiane koloru drewna w sposob naturalny nie mam wplywu ,
    ale dlatego chce uzyc srodka ktory mi tego nie zmieni - wczoraj w
    Praktikerze znalazlem srodek ktory by mi odpowiadal z wygladu bo probki byly
    wystawione, nazwa mi uciekla ale pamietam dokladnie ktory regal i ktora
    polka :) wiec kupie go i sproboje bo mam taka mozliwosc ze pomaluje gorne
    powierzchnie elementow kratownicy ktorych to powierzchni nie widac z dolu
    salonu ( no trzeba wejsc na kratownice pod dach zeby te powierzchnie
    zobaczyc.

  • 16. Data: 2012-06-13 18:19:57
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:jr9okk$jm9$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > dolu salonu ( no trzeba wejsc na kratownice pod dach zeby te powierzchnie

    polecam icopala firesmart
    doskonale chroni drewno i kompletnie nie zmienia wygladu
    i jest niesamowicie wydajny, drewno go wchlania jakies 12 godzin wiec nie
    trzeba sie wyspilac na rowna powloke

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 17. Data: 2012-06-13 22:41:39
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "Przemek"
    > ktory regal i ktora polka :) wiec kupie go i sproboje bo mam taka
    > mozliwosc ze pomaluje gorne powierzchnie elementow kratownicy ktorych
    > to powierzchni nie widac z dolu salonu

    I tam będziesz miał zupełnie inne światło -> z salonu (jeśli zdecydujesz się
    pomalować całość) będzie wyglądać inaczej.
    No chyba, że chcesz sprawdzić, czy się nie zrobi zielone, to wtedy jak
    najbardziej :)

    --
    Maciek.

  • 18. Data: 2012-06-14 08:59:49
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2012-06-12 15:43, Przemek pisze:
    > Mozecie mi podpowiedziec czym mozna pomalowac kratownice dachu ktora mam

    Takiej rady nie usłyszysz u żadnego sprzedawcy ani producenta:
    Niczym!
    Tzn. bezbarwnym impregnatem tylko.
    W starym domu mam 100 letnie belki. Wyglądają rewelacyjnie!
    Jak za bardzo ściemnieją to za 50 lat przeszlifujesz :-)
    A możesz pokazać jakieś zdjęcia tego swojego salonu z kratownicami?

    ________MAT_______

  • 19. Data: 2012-06-14 16:41:12
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jak za bardzo ściemnieją to za 50 lat przeszlifujesz :-)
    > A możesz pokazać jakieś zdjęcia tego swojego salonu z kratownicami?

    ________MAT_______

    Zrobie pare w sobote- chodz tam w salonie jeszcze rusztowania stoja z
    gipsowania scian (jednak musialem to zrobic a nie chcialem, ale zona to sila
    wyzsza :) )

  • 20. Data: 2012-06-14 16:43:13
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "HANA" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > doskonale chroni drewno i kompletnie nie zmienia wygladu
    > i jest niesamowicie wydajny, drewno go wchlania jakies 12 godzin wiec nie

    Dzieki Andrzeju !! ależ ja sie na grupie naszukalem tego srodka i nie
    znalazlem -szukalem do innych celow niz moj dom, ale jeszcze raz stokrotne
    dzieki