  • 21. Data: 2012-06-25 13:22:59
    Temat: Re: czym pomalowac wiezbe w salonie
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:jrct6b$n0$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości

    Oto dwa zdjecia - na jednym ten goly facet to gipsiarz nie ja :)
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/596ff42584dabe51
    .html

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b1bc1c9849f0158e
    .html

    mam nadzieje ze sie tam zapisaly bo pierwszy raz to robilem ....

  • 22. Data: 2012-06-25 13:50:38
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Przemek napisał:
> [...]
    .html

    > mam nadzieje ze sie tam zapisaly bo pierwszy raz to robilem ....

    Super będzie wyglądać ! A żona cię zatłucze jak trzeba to będzie
    odkurzać zmieść pajęczyny itp :)

    pozdrawiam
    rafał

  • 23. Data: 2012-06-25 15:52:14
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "rrr" <r...@o...rrr.pl> wrote in message

    .html

    .html

    > Super będzie wyglądać ! A żona cię zatłucze jak trzeba to będzie odkurzać
    > zmieść pajęczyny itp :)

    A jak ocieplenie będzie kiepskie to dopiero będzie :-) Tak wysoko, a będzie
    zimno :-)

  • 24. Data: 2012-06-25 19:05:37
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości

    > "rrr" <r...@o...rrr.pl> wrote in message

    > A jak ocieplenie będzie kiepskie to dopiero będzie :-) Tak wysoko, a
    > będzie zimno :-)

    No zobaczymy- mam tylko 25cm welny- chcialem 30 ale za bardzo bym musial
    nadbijac i czesc kratownicy wiecej by mi sie schowala niz obecnie.
    Jedyne co to to ze spod wiazara jest cos 6,5m nad podloga salonu. Calosc
    domu ogrzewana podlogowka. Choc najbardziej Kiki boje sie o detale
    ocieplenia czyli gdzies gdzie mogli dokladnie czegos nie docisnac lub nie
    dac....

  • 25. Data: 2012-06-25 20:39:53
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> wrote in message

> [...]
    > domu ogrzewana podlogowka. Choc najbardziej Kiki boje sie o detale
    > ocieplenia czyli gdzies gdzie mogli dokladnie czegos nie docisnac lub nie

    Możesz dać i pół metra wełny, a ocieplenie nie będzie działać :-)
    Daj foty jak było otwarte to obaczymy :-)
    ja będę robił naprawę ostatniego skosu to zrobie poradnik.

    Tam już widać, że okna połaciowe są ciut za wysoko, bo nie udało sie zrobić
    równoległości. Górny glif ma ujemny kąt. Wątpię, że dobrze ocieplili veluxy.
    nikt tego dobrze nie nie robi.
    Złapiesz w zimie ręką i już będziesz wiedział, że czeka cie otwieranie
    skosów :-)

    Dawaj foty :-)

  • 26. Data: 2012-06-25 20:43:22
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> wrote in message

    Jeszcze tak sobie pomyślałem, że przepusty tych belek przez płyty KG są na
    sztywno więc popękają i będzie ssanie lub dmuchanie zimnego powietrza.
    Jak zakładali płyty to powinni przy przepustach od zewnętrznej czymś je
    okleić co będzie miękkie i szczelne. Jakąś folią w płynie co się złapie i
    płyty i drewna.
    Ciemno widzę te miejsca tak po 2-3 latach jak już sie rozrusza dach.

  • 27. Data: 2012-06-25 22:44:12
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

> [...]
    > płyty i drewna.
    > Ciemno widzę te miejsca tak po 2-3 latach jak już sie rozrusza dach.

    Dach juz stoi 3 lata:)) Niestety z partaczami i bankiem walczylem .
    Sama konstrukcja dachu bez kratownic ma 3 lata tzn krokwie kalenicowe i
    pozostale krokwie.
    Kratownice zrobilem w zeszlym roku. Przy belkach gdzie jest G-K jest dana
    pianka i cos elastycznego (silikon?)

  • 28. Data: 2012-06-26 03:09:38
    Od: "kiki" <l...@l...net>

> [...]
    > pozostale krokwie.
    > Kratownice zrobilem w zeszlym roku. Przy belkach gdzie jest G-K jest dana

    Silikon i tak wypadnie jak się zrobi zimno miejscowo. U mnie silikon
    powypadał wszędzie tam gdzie nie przylegało ocieplenie i podwiało między
    wełnę i płyty.
    To, że drzewo się rozeschnie to jeszcze nic ale ono pracuje termicznie zima
    lato. I tak odspoi się. Tam powinna być jakaś guma/bitum na siatce ale od
    zewnątrz żeby byłe elastyczne. W zimie jak zrobisz dziurkę 1mm w płycie to
    od razu poczujesz jak wali zimny strumień pod ciśnieniem.