  • 1. Data: 2011-06-01 19:03:30
    Temat: czym zabezpieczyć balkon przed wypadaniem przedmiotów ;) ?
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Witam
    Kupiłem sobie osłonę na dość pokaźny balkon w bloku.
    Wszystko fajnie ale na dole dalej mam szpary przez które czasem może coś
    spaść ;)
    Czym to zabezpieczyć ? czy jest jakiś gotowy produkt ? sąsiad ma harmonijkę
    z jakiegoś szarego materiału coś jak pcv na wysokość ok 15 cm
    ale za cholerę nie wiem jak to można nazwać aby to zamówić.

  • 2. Data: 2011-06-01 20:40:59
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Siatka balkonowa: http://tiny.pl/hfd9z

    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO:
    http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
    f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

  • 3. Data: 2011-06-02 06:55:34
    Od: gary <g...@c...pl>

    W dniu 2011-06-01 22:40, Ikselka pisze:

    > Siatka balkonowa: http://tiny.pl/hfd9z

    w KRK na osiedlu Kurdwanów ktoś na parterze zabezpieczył cały balkon
    kratami. Jakiś czas później pojawiło się tam graffiti

    ZK. Odwiedziny za zgodą naczelnika

  • 4. Data: 2011-06-02 17:42:39
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    net...

    > Siatka balkonowa: http://tiny.pl/hfd9z

    Siatka nie zda egzaminu bo nie ma jak jej przymocować, mi chodziło o szpary
    pod balustradą.

  • 5. Data: 2011-06-02 19:49:31
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 2 Jun 2011 19:42:39 +0200, n...@m...pl napisał(a):

    > Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    net...

    > Siatka nie zda egzaminu bo nie ma jak jej przymocować, mi chodziło o szpary
    > pod balustradą.

    Naciągnij siatkę wzdłuż balustrady od zewnątrz lub od wewnątrz,
    przymocowujac siatkę drucikami do słupków balustrady, a dolny i górny brzeg
    usztywniając grubym drutem.
    Proste.
    --
    XL

    Cóż za poeta z ciebie? Sypiesz tylko piach na kartę
    w ten atramentu nadmiar, jak dźwięk słów nietrwały.
    Krwią pisz! To inkaust najwłaściwszy dla słów niezatartych.
    Czas je zamieni w blizny - hymn Polaków Małych.

    by XL

  • 6. Data: 2011-06-02 21:25:19
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    . napisał(a):
    > Czym to zabezpieczyć ? czy jest jakiś gotowy produkt ? sąsiad ma
    > harmonijkę z jakiegoś szarego materiału coś jak pcv na wysokość ok 15 cm
    > ale za cholerę nie wiem jak to można nazwać aby to zamówić.
    Nie prościej . spytać sąsiada jak ma gotowy patent?
    --
    Krzysiek

  • 7. Data: 2011-06-02 22:01:31
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    > Nie prościej . spytać sąsiada jak ma gotowy patent?
    > --
    > Krzysiek

    To nie komuna, ludzie nie lgną już tak do siebie ;)
    sąsiad jest w drugiej klatce, nie mam ochoty go poznawać.

  • 8. Data: 2011-06-03 05:03:45
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    . napisał(a):
    > To nie komuna, ludzie nie lgną już tak do siebie ;)
    No właśnie, brak wspólnego jednego wroga. To były czasy.
    > sąsiad jest w drugiej klatce, nie mam ochoty go poznawać.
    Czemu, może ma atrakcyjną żonę w potrzebie z którą jest w nieformalnej
    separacji ;) A może ma w atrakcyjnej cenie silnik do łódki :) Nigdy
    sie tego nie dowiesz.

    A wracając do tematu. Sklepy ogrodnicze, markety itp. Posiadają w
    ofercie sprzedawane na metry sztywne plastiki, wysokie na około 20 cm.
    To służy do separowania roślin w ziemi, do budowania kaskadowych
    blatów roślinnych. Na pewno sąsiad ma coś takiego.
    --
    Krzysiek

  • 9. Data: 2011-06-03 07:23:37
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 03 Jun 2011 07:03:45 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

> [...]
    > To służy do separowania roślin w ziemi, do budowania kaskadowych
    > blatów roślinnych. Na pewno sąsiad ma coś takiego.

    Ojeżu... :-(

  • 10. Data: 2011-06-03 07:31:13
    Od: Jura <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-03 07:03, Krzysztof 45 pisze:

> [...]
    > To służy do separowania roślin w ziemi, do budowania kaskadowych
    > blatów roślinnych. Na pewno sąsiad ma coś takiego.

    Fuj! i będzie kolejny balkon z plastikiem.

    O wiele estetyczniej wygląda -przewleczona miedzy wspornikami poręczy-
    mata z bambusowej rolety okiennej.
    (Przyznam się: ja takową matę machnąłem lakierem, by dłużej potrwała)
    Dostępna w Yskach: za jakieś 9 PLN.

    --
    Jura