  • 11. Data: 2014-01-25 14:23:34
    Temat: Re: czyszczenie - osad/kamien na bateriach,kranach
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    1634Racine wrote:

    > krys in news:52e3828e$0$2160$65785112@news.neostrada.pl
    >
    > thx,
    > http://www.bangla.pl/opinie/p22548/yplon-lavatory-cl
    eaner-zel-do-
    czyszczenia-wc-palemka

    > - widze, ze czujnie trzeba, czujnie, bo po armaturze... :)

    To trzeba częściej czyścić, żele "do łazienek "kamień i rdza" też dają radę,
    przy tym pachną. Palemka jest na hardkor.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 12. Data: 2014-01-25 19:34:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 25 Jan 2014 01:51:41 +0100 osobnik zwany 1634Racine
    napisał:

    > k...@g...com in
    ps.com

    > kwaskiem cytrynowym to juz moja prababcia czyscila, juz daj spokoj, ja
    > polecialem skrotem w pytaniu... Otoz: zapytalem o srodek (jesli
    > istnieje) konfekcjonowany,a nie baciny (niewatpliwie dzialajacy),srodek
    > intensywnie dzialajacy. Kamien w elektrycznych czajnikach tez mozna
    > babciowym sposobem usuwac, a jednak wiadome pastylko-tabletki robia to
    > piorunem w minute i po krzyku.

    a ty myślisz, że w tych środkach to co jest?
    jak chcesz szybciej to ocet.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2014-01-25 19:49:53
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    masti wrote:
    > Dnia pięknego Sat, 25 Jan 2014 01:51:41 +0100 osobnik zwany
    > 1634Racine

    ps.com

    > a ty myślisz, że w tych środkach to co jest?
    > jak chcesz szybciej to ocet.

    np Kwas amidosulfonowy

    jeffrey

  • 14. Data: 2014-01-25 19:57:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 25 Jan 2014 19:49:53 +0100 osobnik zwany Jeffrey
    napisał:

    >>> news:73a7b31e-82b4-4242-9247-80d07f34f4d3@googlegrou
    ps.com

    > np Kwas amidosulfonowy

    chcesz jeszcze szybciej uzyj wody królewskiej :)

  • 15. Data: 2014-01-25 20:11:30
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    masti wrote:

    > chcesz jeszcze szybciej uzyj wody królewskiej :)

    o co ci biega ? Kwas amidosulfonowy jest podstawowym składnikiem
    proszków i tabletek do odkamieniania i tyle
    ja bawiłem się w cytrynki, wodę utlenioną, ocet różne odkamieniacze w
    żelach i w płynie, jak pisałem cylita bang fioletowy też sprawdzałem.
    i nie chodzi tu o armaturę żeby było ładnie, ja musiałem wyczyścić
    żeby nie skłamać ponad 1m2 blachy nierdzewnej z niemal rocznego osadu
    kamiennego. tylko jeden produkt działał z sensowną prędkością, i to
    nie było polać poczekać i słukać niestety. bita dniówka polerowania

    jeffrey

  • 16. Data: 2014-01-25 21:53:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 25 Jan 2014 20:11:30 +0100 osobnik zwany Jeffrey
    napisał:

    > o co ci biega ?

    czyżbym trafił na kogoś z zerowym poczuciem humoru czy zerową wiedzą
    chemiczną?

  • 17. Data: 2014-01-25 22:55:20
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    masti wrote:

    > czyżbym trafił na kogoś z zerowym poczuciem humoru czy zerową wiedzą
    > chemiczną?

    z humorem różnie jest :) a chemia to na poziomie powiedzmy szkoły
    średniej czyli średnio, nigdy mnie do tego nie ciągnęło może poza
    normalnym pociągniem młodego jeszcze człowieka do saletry karbidu
    lontów itp

  • 18. Data: 2014-01-25 23:22:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 25 Jan 2014 22:55:20 +0100 osobnik zwany Jeffrey
    napisał:

> [...]
    > itp
    > BTW potraktowałem że poważnie to napisałeś :)

    OK. Generalnie to odkamienia się kwasami więc woda królewska zrobi to raz
    dwa. to, że razem z zakamienionym elementem to już insza inszość :)

  • 19. Data: 2014-01-26 19:21:12
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu sobota, 25 stycznia 2014 01:51:41 UTC+1 użytkownik 1634Racine napisał:

> [...]
    >
    > usuwac, a jednak wiadome pastylko-tabletki robia to piorunem w minute i po

    Boli? Bo z tą minutą to sobie stopę przy jajach odstrzeliłeś.
    Kwasek usuwa kamień z czajnika w sekundach, ktoby tam chciał minutę czekać?
    Mam bardzo efektowny szklany czajnik, problem tylko taki że każdą plamkę z kamienia
    od razu widać (zaokrąglone szkło działa jak powiększające).
    Pół (albo i mniej) łyżeczki kwasu, włączyć gotowanie - wylać i dno jak lustro
    (dosłownie).

    --
    ZZ@private

  • 20. Data: 2014-02-19 21:38:17
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > osadu-kamienia?
    > (najlepiej srodek, ktorego nie trzeba kupowac w ilosci 5kg, sprawa dotyczy

    każdym mleczkiem do szorowania typu cif. Polecam takie bez dodatków żrących.
    Te żrące typu cilit i inne pif-paf w dłuższym czasie uszkodzą Ci pokrycie
    galwaniczne. Srodek szorujący nic nie zrobi a regularnie stosowany
    wystarczająco dobrze usuwa osady z baterii.

    Jackare