  • 1. Data: 2014-01-23 20:10:36
    Temat: Smieci - przepisy
    Od: Angus <a...@w...pl>

    Dzisiaj pierwszy raz wszedłem na tę grupę dyskusyjną. Znalazłem na niej
    wątki w sprawie śmieci. Nie wiem czy grupa jest właściwa, ale napiszę
    tutaj. Jeżeli się pomyliłem to z góry przepraszam.
    Pytanie brzmi następująco: czy istnieją jakieś przepisy sanitarne czy
    epidemiologiczne dotyczące wywozu śmieci z posesji? Chodzi mi o
    częstotliwość wywozu śmieci zmieszanych. Nasza gmina i miasto ustaliły dla
    domków jednorodzinnych częstotliwość wywozu śmieci raz w miesiącu. Dla
    wielorodzinnych (2 razy w tygodniu!). Teraz jest zima i mróz. Problemu na
    razie nie ma. Ale latem już po jakichś 10 dniach z pojemników wyłaziła masa
    białych robaczków. Chcę napisać pismo do urzędu w tej sprawie ale dobrze by
    było wiedzieć czy mam jakieś podstawy prawne.
    Z góry dziękuję za pomoc.

    a...@w...pl

  • 2. Data: 2014-01-24 01:13:12
    Temat: Re: Smieci - przepisy
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Angus" <a...@w...pl> wrote in message
    > Ale latem już po jakichś 10 dniach z pojemników wyłaziła masa
    > białych robaczków.

    Śmieci wyrzucasz do pojemników w workach foliowych czy luzem?

  • 3. Data: 2014-01-24 12:25:05
    Od: Angus <a...@w...pl>

    Dnia Thu, 23 Jan 2014 18:13:12 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "Angus" <a...@w...pl> wrote in message
    >
    > Śmieci wyrzucasz do pojemników w workach foliowych czy luzem?

    W workach foliowych, ale przecież nie są one szczelne.

    a...@w...pl

  • 4. Data: 2014-01-24 16:24:26
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik Angus napisał:
> [...]
    > białych robaczków. Chcę napisać pismo do urzędu w tej sprawie ale dobrze by
    > było wiedzieć czy mam jakieś podstawy prawne.

    Art.4 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach mówi że "Rada
    gminy po zasięgnięciu opinii powiatowego inspektora sanitarnego uchwala
    regulamin.....", itd.
    Teraz by trzeba było ustalić czym się kieruje inspektor przy wydawaniu
    swojej opinii. Bo może być tak, że rzucał kostką. ;)

  • 5. Data: 2014-01-24 20:35:16
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 23.01.2014 o 20:10 Angus <a...@w...pl> pisze:

> [...]
    > by
    > było wiedzieć czy mam jakieś podstawy prawne.

    Ciesz się że nie co 3 mies :( chyba w Hrubieszowie tak jest.
    Wal do gminy i się awanturuj, nich w kulki nie lecą.

    --

    Pozdr
    Janusz