  • 1. Data: 2014-01-22 15:33:42
    Temat: gdzie kupić piasek
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    Ktoś wie gdzie można kupić jakiś mały woreczek piachu do posypywania
    chodnika?

  • 2. Data: 2014-01-22 15:42:06
    Temat: Re: gdzie kupić piasek
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "inny punkt siedzenia..." napisał w wiadomości grup

    > Ktoś wie gdzie można kupić jakiś mały woreczek piachu do posypywania
    > chodnika?

    Albo już są albo za chwilę będą w supermarketach. Tak przynajmniej było w
    poprzednie "zimy" wystarczało kilka dni mrozu i pierwszy śnieg by na środku
    stały wielkie kosze z workami soli i pisaku.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2014-01-22 19:17:01
    Temat: Re: gdzie kupi? piasek
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-01-22 15:33, inny punkt siedzenia... pisze:
    > Ktoś wie gdzie można kupić jakiś mały woreczek piachu do posypywania
    > chodnika?
    Tu kupisz bez problemu:
    http://www.mombisz.pl/
    Widzę, że jest Ci obojętny rejon kraju, gdzie to chcesz kupić ;-)
    Jacek

  • 4. Data: 2014-01-22 19:21:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 stycznia 2014 15:33:42 UTC+1 użytkownik inny punkt siedzenia...
    napisał:
    > Ktoś wie gdzie można kupić jakiś mały woreczek piachu do posypywania
    >
    > chodnika?

    Tuska pytałeś?

  • 5. Data: 2014-01-22 23:32:12
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    inny punkt siedzenia... wrote:
    > Ktoś wie gdzie można kupić jakiś mały woreczek piachu do posypywania
    > chodnika?

    w żwirowni myślę że za darmo ci dadzą

    jeffrey

  • 6. Data: 2014-01-23 08:30:07
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    inny punkt siedzenia... napisał(a):
    > Ktoś wie gdzie można kupić jakiś mały woreczek piachu do posypywania
    > chodnika?
    W zeszłym roku widziałem w Nomi. Sądzę, że w każdym markecie budowlanym
    być powinien.