  • 1. Data: 2014-01-25 01:12:45
    Temat: czyszczenie - osad/kamien na bateriach,kranach
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    jakim srodkiem czyscic _z_zewnatrz_ baterie (lazienkowe na przyklad) z
    osadu-kamienia?
    (najlepiej srodek, ktorego nie trzeba kupowac w ilosci 5kg, sprawa dotyczy
    dwoch baterii)
    dzieki.

  • 2. Data: 2014-01-25 01:42:32
    Temat: Re: czyszczenie - osad/kamien na bateriach,kranach
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 25 stycznia 2014 01:12:45 UTC+1 użytkownik 1634Racine napisał:
> [...]
    >
    > osadu-kamienia?
    >
    > (najlepiej srodek, ktorego nie trzeba kupowac w ilosci 5kg, sprawa dotyczy

    Kwasek cytrynowy. Sprzedają w spożywczym w małych torebeczkach. Takie rzeczy to w
    szkole mówią. W panią od chemii kamieniami napierdalałeś ze Cie z lekcji wyrzucała?
    Ocet też rozpuści kamień ale ocet dla mnie ma zapach nie do przyjęcia. Dlatego kwasek
    polecam. Tylko kurwa nie pytaj czy kwasek trzeba rozpuścić w wodzie czy suchym trzeć
    bo się potnę.

  • 3. Data: 2014-01-25 01:45:27
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 25 stycznia 2014 01:42:32 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:

> [...]
    polecam. Tylko kurwa nie pytaj czy kwasek trzeba rozpuścić w wodzie czy suchym trzeć
    bo się potnę. Bogole to sobie mogą kupić jakiś preparat perfumowany typu kamień i
    rdza. Ceny od kilku złotych za nieduży pojemnik. Pani w Żabce pokaże który kupić.

  • 4. Data: 2014-01-25 01:51:41
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    k...@g...com in
    ps.com
> [...]
    > zapach nie do przyjęcia. Dlatego kwasek polecam. Tylko kurwa nie pytaj czy
    > kwasek trzeba rozpuścić w wodzie czy suchym trzeć bo się potnę.

    kwaskiem cytrynowym to juz moja prababcia czyscila, juz daj spokoj, ja
    polecialem skrotem w pytaniu... Otoz: zapytalem o srodek (jesli istnieje)
    konfekcjonowany,a nie baciny (niewatpliwie dzialajacy),srodek intensywnie
    dzialajacy. Kamien w elektrycznych czajnikach tez mozna babciowym sposobem
    usuwac, a jednak wiadome pastylko-tabletki robia to piorunem w minute i po
    krzyku.

  • 5. Data: 2014-01-25 02:10:51
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 25 stycznia 2014 01:51:41 UTC+1 użytkownik 1634Racine napisał:
> [...]
    >
    > usuwac, a jednak wiadome pastylko-tabletki robia to piorunem w minute i po

    Kwas solny.

  • 6. Data: 2014-01-25 02:12:38
    Od: k...@g...com

> [...]
    >
    > usuwac, a jednak wiadome pastylko-tabletki robia to piorunem w minute i po

    rozpuść taką tabletkę do czajnika w wodzie. Najpierw sprawdź czy tam kwasek cytrynowy
    jest. Żebyś się nie zdziwił.

  • 7. Data: 2014-01-25 07:23:15
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    1634Racine wrote:
> [...]
    > czajnikach tez mozna babciowym sposobem usuwac, a jednak wiadome
    > pastylko-tabletki robia to piorunem w minute i po krzyku.

    kamix w zaszetkach, rozpuścić w małej ilości wody coby roztwór
    nasycony zrobić
    najskuteczniej to gąbką gęsto przecierać, nie chodzi o mechaniczne
    zerwanie kamienia tylko ciągłe wycieranie wierzchniej warstwy żeby
    cały czas reagowało, polecam rękawice ochronne bo trochę to mocne
    czyściłem tym spore powierzchnie z nierdzewki zakamienione i był
    najskuteczniejszy, nawet cylit bang przy tym sposobie wymiękał nie
    mówiąc o odkamieniaczach z lidla itp

    jeffrey

  • 8. Data: 2014-01-25 10:22:18
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    1634Racine wrote:
    Otoz: zapytalem o srodek (jesli istnieje)
    > konfekcjonowany,a nie baciny (niewatpliwie dzialajacy),srodek intensywnie
    > dzialajacy.

    Palemka Yplon Lavatory Cleaner.
    Tania, czyści wszystko. Zapach ma niefajny.
    J.

    www.kontestacja.com

  • 9. Data: 2014-01-25 11:54:48
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Jeffrey in news:52e35855$0$2376$65785112@news.neostrada.pl
    [..................]
> [...]
    > czyściłem tym spore powierzchnie z nierdzewki zakamienione i był
    > najskuteczniejszy, nawet cylit bang przy tym sposobie wymiękał nie mówiąc

    dzieki.

  • 10. Data: 2014-01-25 11:57:03
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    krys in news:52e3828e$0$2160$65785112@news.neostrada.pl
    > 1634Racine wrote:
    > Otoz: zapytalem o srodek (jesli istnieje)
    > Palemka Yplon Lavatory Cleaner.
    > Tania, czyści wszystko. Zapach ma niefajny.

    thx,
    http://www.bangla.pl/opinie/p22548/yplon-lavatory-cl
    eaner-zel-do-czyszczenia-wc-palemka

    - widze, ze czujnie trzeba, czujnie, bo po armaturze... :)