    Date: Thu, 18 Aug 2016 21:59:50 +0200
    From: pilocik <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: do trzech razy sztuka :)

    Mam balkon, niemały, ok 11m2

    Fachowcy założyli płytki, po pierwszej zimie praktycznie wszystkie
    głuche, ręką bez wielkiego wysiłku można było zdejmować.
    Reklamacja, ponoć kiepski był klej, zdjęli płytki, wyczyścili,
    przykleili ponownie i trzymało. Do kolejnej zimy.

    Teraz chcę to zrobić sam.
    Zdjąłem płytki, wyczyściłem klej, nierówności i folię w płynie ( taką
    jak do łazienki) tarczą do szlifowania betonu starłem.
    Beton wyglądał równiutko jak lastriko.
    Na to hydroizolacja, ale nie łazienkowa a solidna, zewnętrzna, w trzech
    warstwach, w środkową warstwę wtopiona siatka.

    teraz pytanie:
    chcę kłaść płytki, są dwie szkoły klejenia:
    jedna wersja mówi kleić na pacę zębatą, natomiast druga twierdzi że klej
    w całości pod płytki i dociskać aż wypłynie fugami.
    ponoć plusem tej drugiej jest brak miejsca na wodę.
    Co prawda przy wersji zębatej łatwiej poziomować płytki, ale jestem w
    stanie się pomęczyć by przy drugiej wersji też były równo
    Jaką zatem wersję klejenia wybrać ?

    pytanie drugie: fuga
    fuga jest wąskim gardłem i niedokładnie położona jest wejściem wilgoci
    pod płytki. poprzednio fachowcy pionowe cokoliki na ścianie
    zabezpieczyli silikonem i tam wilgoci nie było.
    Czy są jakieś przeciwwskazania by wszystkie fugi wykonać z silikonu ?