  • 1. Data: 2011-04-08 16:35:38
    Temat: dobudowanie schodów - potrzebny projekt?
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Witam,
    Systuacja jest następująca: jest taras pod którym jest garaż, z części
    tarasu chcę wydzielić klatkę schodową schodzącą do tego garażu (osobne
    wejście na piętro, z garażu ma być zrobiony przedpokój). Czy mogę ot tak
    sobie postawić przybudówkę na tarasie (wielkość ok. 200x250cm) czy muszę
    mieć projekt, zezwolenie itp.? Próbowałem się tego dowiedzieć ale nie
    uzyskałem jednoznacznej informacji.

    Lukasz

  • 2. Data: 2011-04-08 17:19:44
    Temat: Re: dobudowanie schodów - potrzebny projekt?
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@b...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sobie postawić przybudówkę na tarasie (wielkość ok. 200x250cm) czy muszę
    > mieć projekt, zezwolenie itp.? Próbowałem się tego dowiedzieć ale nie

    obawiam sie ze pełny projekt i pozwolenie na budowe.

    b.

  • 3. Data: 2011-04-10 08:21:06
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

> [...]
    > uzyskałem jednoznacznej informacji.

    obawiam sie ze pełny projekt i pozwolenie na budowe.

    dokladnie to:
    inwentaryzacja, projekt, pnb
    czyli caly korowod

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

    b.

  • 4. Data: 2011-04-10 08:34:51
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 10 Kwi, 10:21, "HANA" <h...@g...pl> wrote:

    > dokladnie to:
    > inwentaryzacja, projekt, pnb
    > czyli caly korowod

    A jakby tak postawil schody "samonosne", niezwiazane trwale z
    budynkiem (oddylatowane leciutko)? Tzw. mala architektura - czyli
    nawet bez zgloszenia. Ew. budowla ponizej 25m2 na samo zgloszenie :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 5. Data: 2011-04-10 08:57:59
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

> [...]
    > sobie postawić przybudówkę na tarasie (wielkość ok. 200x250cm) czy muszę
    > mieć projekt, zezwolenie itp.? Próbowałem się tego dowiedzieć ale nie

    Ja bym wogole nie zglaszal i robil swoje. Jak zglosisz to oni beda robic pod
    gorke i wezma Cie pod lupe....takie sa urzedasy. Jak budynek juz jakis czas
    stoi to nikt nie bedzie dociekal...chyba ze masz zyczliwych sąsiadów :)

    pozdr.

  • 6. Data: 2011-04-10 17:54:33
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

> [...]

    >sobie postawić przybudówkę na tarasie (wielkość ok. 200x250cm) czy muszę
    >mieć projekt, zezwolenie itp.? Próbowałem się tego dowiedzieć ale nie

    Z urzędasami jest tak że jak dużo pytasz to dużo odpowiedzi dostajesz. Ja
    bym po prostu zrobił dobudówkę i tyle. No chyba że z sąsiadami masz coś nie
    tak to mogą być kłopoty