  • 1. Data: 2011-04-08 16:47:36
    Temat: Zakres regulacji przepływu przyłącza grzejnika?
    Od: mk <d...@t...pl>

    Witam
    Mam pytanie czy da się zamknąć obwód CO przy pomocy tych regulacji.
    Potrzebuję zdemontować na jakiś czas kaloryfer i nie wiem czy można
    szczelnie wyłączyć tę pętlę.
    Zdjęcie:
    http://www.bankfotek.pl/view/934359
    Pozdr. M

  • 2. Data: 2011-04-08 19:05:19
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "mk" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Mam pytanie czy da się zamknąć obwód CO przy pomocy tych regulacji.
    > Potrzebuję zdemontować na jakiś czas kaloryfer i nie wiem czy można
    > szczelnie wyłączyć tę pętlę.

    Tak, widoczne na zdjęciach "śrubki" obracają normalnymi zaworami kulowymi.
    Przekręć obie o 90 stopni, do poziomu i będzie szczelnie.

    J.