  • 1. Data: 2011-04-08 12:02:13
    Temat: Jaki program do rysowania instalacji wod, co, gaz, prąd
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Cześć

    Wiem, że najlepiej mieć wszystko w głowie, ale czasem potrzebuję coś sobie
    narysować, żeby zrozumieć, żeby zapamiętać, żeby przemyśleć, żeby
    udokumentować. Czeka mnie teraz etap rurowo-kablowy i chciałbym sobie
    rozrysować co nieco. Na początek woda i prąd. Możecie polecić jakiś
    wygodny program, który mi w tym pomoże. Wiem, że można na kartce i
    zeskanować, że można w Paint'cie i w Visio.. ale mnie chodzi o taki
    program, który będzie pomocą a nie przeszkodą. Nie chcę z nim zbytnio
    walczyć.

    aha.. AutoCAD z nakładkami branżowymi odpada :) chciałbym być legalny
    więc w grę wchodzi soft darmowy do zastosowań domowych lub jakiś bardzo
    niedrogi.
    Trzymam kciuki - oby coś takiego istniało.
    --
    PZDR
    Shaman

  • 2. Data: 2011-04-08 16:08:25
    Od: "adi" <a...@g...com>

    chciałbym być legalny......

    --
    PZDR
    Shaman

    :):):):)

    Adi

  • 3. Data: 2011-04-08 19:50:37
    Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <b...@w...pl>

    Shaman napisał/a...

    (...)
    > Trzymam kciuki - oby coś takiego istniało.

    www.doublecad.pl

    ar.

  • 4. Data: 2011-04-09 09:19:23
    Od: ______ <...@...cd>

    W dniu 08-04-2011 14:02, Shaman pisze:
> [...]

    > niedrogi.
    > Trzymam kciuki - oby coś takiego istniało.

    http://www.3ds.com/products/draftsight/free-cad-soft
    ware/

  • 5. Data: 2011-04-11 08:56:36
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 08-04-2011 o 18:08:25 adi <a...@g...com> napisał(a):

    > :):):):)
    > Adi

    1. ?? miałeś coś na myśli?
    2. tnij sig, a w każdym razie nie pisz pod sigiem

    --
    PZDR
    Shaman

  • 6. Data: 2011-04-11 08:58:49
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 09-04-2011 o 11:19:23 ______ <...@...cd> napisał(a):

    > http://www.3ds.com/products/draftsight/free-cad-soft
    ware/

    heh.. obawiałem się tego. Darmowe programy CAD to ja znam.. chodziło mi o
    jakiś specjalizowany program. Jakiś RurCAD, InstaRur czy jeszcze inny twór.

    --
    PZDR
    Shaman

  • 7. Data: 2011-04-11 14:49:55
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Użytkownik "Shaman" <s...@o...com> napisał w wiadomości

    > heh.. obawiałem się tego. Darmowe programy CAD to ja znam.. chodziło mi o
    > jakiś specjalizowany program. Jakiś RurCAD, InstaRur czy jeszcze inny
    > twór.

    Skoro darmowe znasz to reszta jest już płatna. Ceny zaczynają się od kilkust
    zł, a kończą się na dziesiątkach tysięcy zł.
    Jeżeli chcesz darmowy program do projektowania to sobie zainstaluj dowolny,
    darmowy program CAD, dorób do niego swoje biblioteki elementów.

  • 8. Data: 2011-04-11 15:05:17
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    >jakiś specjalizowany program. Jakiś RurCAD, InstaRur czy jeszcze inny twór.

    Tak sobie mysle ze tym projektowaniem w programie tylko sobie skomplikujesz
    zycie i zmarnujesz czas. Jak masz juz mury to wejdż z zoną do budynku
    ustalcie gdzie włącznik, gdzie wyłacznik, gdzie lampa itp, gdzie kibel,
    bidet, umywalka, grzejnik itd. Rozrysuj to nawet na scianach a wykonawcy
    sobie spokojnie poradzą..
    To nie prom kosmiczny.

    Krzysiek