  • 1. Data: 2011-04-08 08:49:25
    Temat: Firanka w oknie trójkątnym
    Od: Piotr <p...@g...com>

    Dzień dobry,
    mam dwa duże okna trójkątne i zastanawiam się, jak najskuteczniej
    rozwiązać problem firanek czy zasłon do nich. Macie jakieś pomysły
    albo sprawdzone rozwiązania?
    Piotr

  • 2. Data: 2011-04-08 09:00:37
    Temat: Re: Firanka w oknie trójkątnym
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    dac zonie zeby obszyla firanki a jesli zona nie posiada zdolnosci manualnych
    to znalezc krawcową

  • 3. Data: 2011-04-08 09:20:07
    Od: Piotr <p...@g...com>

    On 8 Kwi, 11:00, Michał Gut <m...@w...pl>
    wrote:
    > dac zonie zeby obszyla firanki a jesli zona nie posiada zdolnosci manualnych
    > to znalezc krawcow

    Dziękuję za próbę pomocy. Problemem nie jest kształt firanek, tylko
    ich zamocowanie (funkcjonalność i estetyka).
    Piotr

  • 4. Data: 2011-04-08 09:30:10
    Od: "vert" <v...@i...pl>

    jeśli masz miejsce daj prostokątną z motywami trójkata

    vert

    m.googlegroups.com...

  • 5. Data: 2011-04-08 09:48:30
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Piotr napisał:

    > Dziękuję za próbę pomocy. Problemem nie jest kształt firanek, tylko
    > ich zamocowanie (funkcjonalność i estetyka).
    > Piotr
    a może zamiast firan daj plisy.

    pozdrawiam
    rafał

  • 6. Data: 2011-04-08 10:08:01
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-08 10:49, Piotr pisze:
> [...]
    > mam dwa duże okna trójkątne i zastanawiam się, jak najskuteczniej
    > rozwiązać problem firanek czy zasłon do nich. Macie jakieś pomysły
    Możesz firankę bezpośrednio do okna przymocować - na amerykańskich
    filmach często widać to na drzwiach wejściowych - kuchennych i równie
    często na oknach

    Ariusz

  • 7. Data: 2011-04-08 10:22:52
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 8 Apr 2011 01:49:25 -0700 (PDT), Piotr napisał(a):

    > Dzień dobry,
    > mam dwa duże okna trójkątne i zastanawiam się, jak najskuteczniej
    > rozwiązać problem firanek czy zasłon do nich. Macie jakieś pomysły
    > albo sprawdzone rozwiązania?

    Dlaczego nie zastanawiałeś się nad tym PRZED podjęciem decyzji o wejściu w
    posiadanie trójkątnych okien?

  • 8. Data: 2011-04-08 10:32:19
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 08.04.2011 10:49, Piotr pisze:
> [...]
    > mam dwa duże okna trójkątne i zastanawiam się, jak najskuteczniej
    > rozwiązać problem firanek czy zasłon do nich. Macie jakieś pomysły

    pinezki..?

  • 9. Data: 2011-04-08 10:50:53
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2011-04-08 11:20, Piotr pisze:
    > Dziękuję za próbę pomocy. Problemem nie jest kształt firanek, tylko
    > ich zamocowanie (funkcjonalność i estetyka).
    > Piotr

    Trójkąt z podstawą na dole, czy na górze?

    Ewa

  • 10. Data: 2011-04-08 12:11:24
    Od: Piotr <p...@g...com>

    On 8 Kwi, 12:50, medea <x...@p...fm> wrote:

    > Tr jk t z podstaw  na dole, czy na g rze?
    >
    > Ewa

    Tak dokladnie to okna sa pieciokatami, czyli wygladaja jak kwadrat z
    nalozonym na gore trojkatem, czy czym pionowe ramiona kwadratu sa
    bardzo krotkie w stosunku do jego podstawy.
    Piotr

    Odpowiedz do Ikselki: nie bardzo rozumiem pytanie (poza tym, ze ma byc
    spontanicznie zlosliwe). Co by to zmienilo, gdybym zastanawial sie nad
    tym przed wybudowaniem domu? Naprawde myslisz, ze zrezygnowalbym z
    trojkatnych okien, a wiec z konkretnego wygladu elewacji budynku i
    charakteru wnetrz, zeby uniknac dylematu z upieciem firanek?