  • 1. Data: 2011-04-06 17:23:30
    Temat: Kratki wentylacyjne
    Od: Igerna Amekson <i...@g...com>

    Szukam jakiś kratek wentylacyjnych. Te które kupiłem na Allegro są
    popsute.

  • 2. Data: 2011-04-06 17:28:22
    Temat: Re: Kratki wentylacyjne
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Igerna Amekson napisał:
    > Szukam jakiś kratek wentylacyjnych. Te które kupiłem na Allegro są
    > popsute.

    To zareklamuj i szukaj dalej...
    'Szukajcie, a znajdziecie'

  • 3. Data: 2011-04-06 18:44:00
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Igerna Amekson" <i...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >Szukam jakiś kratek wentylacyjnych. Te które kupiłem na Allegro są
    >popsute.

    Leon, nie wkurwiaj nas, idz sie bawić do piaskownicy.

    b.

  • 4. Data: 2011-04-06 18:45:37
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Igerna Amekson wrote:
    > Szukam jakiś kratek wentylacyjnych. Te które kupiłem na Allegro są
    > popsute.

    a czym się objawia owo popsucie
    kratka to tak prosty element że najwyżej może być połamana

    jeffrey

  • 5. Data: 2011-04-06 19:16:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Igerna Amekson wrote:
    > Szukam jakiś kratek wentylacyjnych. Te które kupiłem na Allegro są
    > popsute.

    mocno śmierdzą?

    a patrzyłeś jaki mają termin przydatności do spożycia?

  • 6. Data: 2011-04-07 06:30:26
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com>

    W dniu 2011-04-06 20:45, Jeffrey pisze:

    > a czym się objawia owo popsucie
    > kratka to tak prosty element że najwyżej może być połamana
    >
    > jeffrey

    Moje byly popsute inaczej - nie pasowaly :(
    --
    A S