  • 1. Data: 2011-04-08 17:12:56
    Temat: Trawnik vs psy
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    Kiedys na naszym podrowku byl ladny trawnik... Troche go zaoral
    Leonberger. Jednak ostatnie polaczenie Leonbergera z Border Colie
    spowodowalo, ze trawa (jakakolwiek) stala sie wspomnieniem :)
    Co stosowac na bardzo mocno eksploatwana ziemie? Jestesmy skazani na
    kostke brukowa czy sa jakies gatunki traw pazuroodporne? ;) Tzn psy nie
    kopia, ale od samej zabawy wszystko tratuja.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 2. Data: 2011-04-08 17:53:56
    Temat: Re: Trawnik vs psy
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 8 Kwi, 19:12, RadekNet <r...@r...com> wrote:
> [...]
    > kostke brukowa czy sa jakies gatunki traw pazuroodporne? ;) Tzn psy nie
    > kopia, ale od samej zabawy wszystko tratuja.

    A trawnik swiezy i nowy, czy juz gesty zarosniety dywanik ? Chyba
    zalezy tez od wielkosci wybiegu - moj owczarek dopoki nie zacznie
    kopac to nic trawie nie robi. Trawa to jakas "sportowa" mieszanka na
    intensywnie uzytkowane trawniki. Tyle ze on "uzytkuje" z 800-1000m2 :)
    Pazury robia za aerator ;D

    Czuje ze niedlugo bedzie drugi, mam nadzieje ze we dwoch nie przemiela
    mi trawnika na amen :D

    --
    Adam

  • 3. Data: 2011-04-08 20:57:38
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 08.04.2011 19:53, Adam pisze:

> [...]
    > kopac to nic trawie nie robi. Trawa to jakas "sportowa" mieszanka na
    > intensywnie uzytkowane trawniki. Tyle ze on "uzytkuje" z 800-1000m2 :)

    Ok. 30letni, ale dosc maly ... 40m2?

    > Czuje ze niedlugo bedzie drugi, mam nadzieje ze we dwoch nie przemiela
    > mi trawnika na amen :D

    Poki byl jeden pies to jeszcze trawa gdzieniegdzie sie przebijala.
    Tydzien zajelo parze, zeby byla golutka ziemia.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 4. Data: 2011-04-08 21:13:29
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 8 Kwi, 22:57, RadekNet <r...@r...com> wrote:

    > Ok. 30letni, ale dosc maly ... 40m2?
    [...]
    > Poki byl jeden pies to jeszcze trawa gdzieniegdzie sie przebijala.
    > Tydzien zajelo parze, zeby byla golutka ziemia.

    40m2? Taki fragmencik 6x7m !? To sie nie dziwie ze wydzieraja na amen
    - IMO zadna trawa tego nie wytrzyma :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 5. Data: 2011-04-08 22:22:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RadekNet wrote:
> [...]
    > kostke brukowa czy sa jakies gatunki traw pazuroodporne? ;) Tzn psy
    > nie kopia, ale od samej zabawy wszystko tratuja.

    zrobić kojec dla zwierząt i radować sie odzyskanym trawnikiem...

    albo zróbcie kojec dla siebie z trawą i niech sie zwierzęta radują
    klepiskiem.

  • 6. Data: 2011-04-09 05:04:44
    Od: Zyga <s...@p...onet.pl>

    On 2011-04-08 22:57, RadekNet wrote:

    > Ok. 30letni, ale dosc maly ... 40m2?

    Zapomnij o trawie. 40m na ciezkiego Leona to jest nic. Widzialem hodowle
    Leonów - teren ok 1000m, strzepy trawy. Moja ma do dyspozycji ze 20
    arów, a sciezki i tak wydeptane.

    --
    pzdr - Zygmunt

  • 7. Data: 2011-04-09 05:42:51
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 09.04.2011 00:22, Marek Dyjor pisze:

    > zrobić kojec dla zwierząt i radować sie odzyskanym trawnikiem...

    Albo buda i krotki lancuch ;)

    > albo zróbcie kojec dla siebie z trawą i niech sie zwierzęta radują
    > klepiskiem.

    Czyli wychodzi na to, ze nie mamy wyjscia jak wybetonowac (kostka,
    kamien) to miejsce i cieszyc sie wspolnie w miare czystym terenem...

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 8. Data: 2011-04-09 17:05:23
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 08.04.2011 23:13, Adam pisze:

    > [...]
    >
    > 40m2? Taki fragmencik 6x7m !? To sie nie dziwie ze wydzieraja na amen
    > - IMO zadna trawa tego nie wytrzyma :)

    Troche przesadzilem z "maloscia" :) Ok. 20mx7m czyli ok. 150m2. Jakby
    nie bylo - malo i z tego co czytam to temat trawy nie do przejscia :(

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 9. Data: 2011-04-10 07:58:07
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości

    > Albo buda i krotki lancuch ;)

    > Czyli wychodzi na to, ze nie mamy wyjscia jak wybetonowac (kostka, kamien)
    > to miejsce i cieszyc sie wspolnie w miare czystym terenem...

    I przygotowac sie na koszty weterynarza.

  • 10. Data: 2011-04-10 20:35:32
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 10.04.2011 09:58, Ghost pisze:

    > I przygotowac sie na koszty weterynarza.

    Rozwiniesz?

    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com