  • 1. Data: 2019-03-13 14:52:03
    Temat: dopłaty dają na nowe piece w Małopolsce
    Od: Bolko <s...@g...com>

    U mojej mamy na wsi zebranie było.
    Dopłaty na nowe piece.
    Ludzi więcej niż w Wielkanoc w kościele.
    Przyjechał pan i pani ...
    Dużo gadali filmy pokazywali
    itd itp.

    Konkluzja
    Jak zarabiasz < 600 zł / członka rodzinny możesz dostać nawet 50kzł
    Jak zarabiasz >1600 zł / członka rodzinny zero dopłat
    Inne warunki też są ale patrzać na powyższe po godzinie nikogo nie było.

  • 2. Data: 2019-03-13 15:01:56
    Temat: Re: dopłaty dają na nowe piece w Małopolsce
    Od: Elektrolot <e...@N...pl>

    W dniu 2019-03-13 o 14:52, Bolko pisze:
> [...]
    > Jak zarabiasz >1600 zł / członka rodzinny zero dopłat
    > Inne warunki też są ale patrzać na powyższe po godzinie nikogo nie było.

    Pewnie chodziło o program Czyste powietrze
    http://nfosigw.gov.pl/czyste-powietrze/

  • 3. Data: 2019-03-13 15:09:04
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Pewnie chodziło o program Czyste powietrze
    > http://nfosigw.gov.pl/czyste-powietrze/

    tak

  • 4. Data: 2019-03-13 15:26:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 13 Mar 2019 06:52:03 -0700 (PDT), Bolko

    > Inne warunki też są ale patrzać na powyższe po godzinie nikogo nie było.

    No nie dziwota, przecież na wsi ludzie biedni nie są. To tylko kompletny
    beton w głowie powoduje że ludzie grzeją kopciuchami i ani myślą to
    zmieniać.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2019-03-13 17:31:58
    Od: l...@g...com

    Jasne, chłopi kasę kopcują na zimę, bo tyle tego mają. Od jakiegoś czasu mieszkam na
    wsi i widzę tych "bogaczy"

  • 6. Data: 2019-03-13 18:37:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 marca 2019 15:26:25 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
> [...]
    >
    > No nie dziwota, przecież na wsi ludzie biedni nie są. To tylko kompletny
    > beton w głowie powoduje że ludzie grzeją kopciuchami i ani myślą to

    Głupoty piszesz ale czego się spodziewać po grupowym ignorancie
    Czy sa biedni czy nie sa to kwestia dyskusyjna ale odnośnie ogrzewanie to niestety w
    sporej ilości wsi nie ma innego wyjścia jak kopciuch czy inny ekologiczny spalacz
    ekogroszku
    Gazu nie ma, chałupy budowane za komuny(zerknij w google jakie na Kaszubach np sa
    chałupy z lat 80tych) to i PC nie dopnie się a tylko grupowy ignorant(bo nie chcę
    ozywać słowa głupek) może twierdzić ze taniej wyjdzie grzać prądem(klimatyzatorami)
    takie chałupy niż kopciuchem
    Jesteś ignorantem, ale przez grzeczność nie nawę Ciebie głupkiem bo kilka razy co
    najmniej pisałeś że klimatyzatorem taniej jak kopciuchem stara chatę grzać

  • 7. Data: 2019-03-13 18:38:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 marca 2019 17:32:00 UTC+1 użytkownik l...@g...com napisał:
    > Jasne, chłopi kasę kopcują na zimę, bo tyle tego mają. Od jakiegoś czasu mieszkam
    na wsi i widzę tych "bogaczy"

    Myjk to grupowy ignorant który w Polsce chyba za kare mieszka bo co drugi jego post o
    Polsce to "ciemnogród" itp
    Ciekawe co nawywijał że za karę w jakiś lasach pod Warszawą mieszka a nie w Dubaju

  • 8. Data: 2019-03-13 21:03:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ciekawe ilu z tych co uwazaja 500+ za rozdawnictwo chcialo by sie zalapac na doplaty
    do piecow?

  • 9. Data: 2019-03-13 22:51:36
    Od: l...@g...com

    Większość jak nie wszyscy, tylko średnia na osobę za wysoka.

  • 10. Data: 2019-03-13 23:41:53
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Ciekawe ilu z tych co uwazaja 500+ za rozdawnictwo chcialo by sie zalapac na
    doplaty do piecow?

    tylko że dopłata na piec równa się nowy piec. plus dla środowiska i
    życia. w 100%. A 500+ czemu niby ma służyć? Drugiemu dziecku dasz,
    pierwszemu nie? Oczywiście że nie dasz po równo. zaraz. jakie "dasz".
    rodzice mają tyle wydatków że dzieci nic nie dostaną. Teraz sprawdź ile
    jest rodzin dostających 500+ a ile w tym okresie pojawiło się (sztuk nie
    ofert) lokat długoterminowych na ktore wpłaca sie 500zł. 1%?

    ToMasz