  • 1. Data: 2012-07-02 13:24:25
    Temat: drzewa
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy istnieją jakieś firmy które mogłyby usunąc mi z posesji drzewa razem z
    korzeniami? ile coś takiego może kosztować?

  • 2. Data: 2012-07-02 14:18:10
    Temat: Re: drzewa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.07.2012 13:24, identyfikator: 20040501 pisze:
    > czy istnieją jakieś firmy które mogłyby usunąc mi z posesji drzewa razem
    > z korzeniami?

    Tak.

    > ile coś takiego może kosztować?

    http://www.google.com/search?q=usługi+przesadzanie+d
    rzew&ie=UTF-8&oe=UTF-8

    (jeśli chodzi o przesadzenie w inne miejsce, bo samo usunięcie to taniej
    zrealizujesz po ścięciu drzewa przy pomocy sąsiada z traktorem ;) )

  • 3. Data: 2012-07-02 15:54:20
    Od: wolim <n...@p...tu>

    > czy istnieją jakieś firmy które mogłyby usunąc mi z posesji drzewa razem
    > z korzeniami? ile coś takiego może kosztować?

    Daj znać potrzebującym sąsiadom, to Ci to wytną i wykarczują za darmo z
    pocałowaniem w rękę. Sam chętnie dogadałbym się z takim sąsiadem jak Ty
    i jeszcze bym Ci dobrą flachę postawił :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 4. Data: 2012-07-02 20:05:06
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości

    > Daj znać potrzebującym sąsiadom, to Ci to wytną i wykarczują za darmo z
    > pocałowaniem w rękę. Sam chętnie dogadałbym się z takim sąsiadem jak Ty i
    > jeszcze bym Ci dobrą flachę postawił :)

    Acha :) A potem przyjdą urzędasy od zieleni i pacjent zapłaci pierdylion
    złotówek od drzewka :) Najsampierw trza mieć bumagę urzędową! I tak normalna
    firma bez bumagi nie kiwnie palcem. Chyba że owocowe.
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 5. Data: 2012-07-02 21:19:21
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-07-02 20:05, wowa pisze:

> [...]
    > złotówek od drzewka :) Najsampierw trza mieć bumagę urzędową! I tak
    > normalna firma bez bumagi nie kiwnie palcem. Chyba że owocowe.

    No ja z góry zakładam, że zezwolenie na wycinkę już jest.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 6. Data: 2012-07-02 22:06:38
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    A tak na marginesie, czy ktoś wie jak sprawa wygląda
    gdy ja jako właściciel działki, zlecm wycinkę firmie.

    Firma tnie drzewo, nie mam zezwolenia, kto jest odpowiedzialny
    za wycinkę bez zezwolenia, ja jako właściciel czy człowiek który
    to zrobił fizycznie? Czy firma zajmująca się wycinką ma obowiązek
    żądać zezwolenia, czy jest to moja broszka jako właściciela?

    Jeżeli postawię dom bez zezwolenia to ja odpowiadam jako właściciel,
    ale czy można to w ten sposób przełożyć na wycinkę?

    Zna ktoś paragrafy, odnośnie tej kwestii?

    Pozdrawiam
    Darek

  • 7. Data: 2012-07-03 09:18:41
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Darek napisał:
    > czy ktoś wie jak sprawa wygląda
    > gdy ja jako właściciel działki, zlecm wycinkę firmie.

    Za to co się dzieje na działce i w bezpośrednim sąsiedztwie, jeżeli było
    to spowodowane działalnością prowadzoną na działce, odpowiedzialny jest
    zawsze właściciel !!!

    Chyba, że jest w stanie udowodnić, że zdarzenie było wtargnięciem osób
    trzecich wbrew woli i wiedzy właściciela, ale to już sprawa pomiędzy
    sprawcą, a poszkodowanym. Dla urzędu zawsze i tylko _WŁAŚCICIEL_

    pozdr
    Robert G.

  • 8. Data: 2012-07-03 15:45:35
    Od: <news>

    Użytkownik "wowa" napisał:
    > Acha :) A potem przyjdą urzędasy od zieleni i pacjent zapłaci
    > pierdylion złotówek od drzewka :) Najsampierw trza mieć
    > bumagę urzędową! I tak normalna firma bez bumagi nie
    > kiwnie palcem. Chyba że owocowe.

    Więc po wycięciu trzeba wyłamać furtkę i zgłosić kradzież drzewa.
    Albo jak przyjdą to mówić że się wycięło drzewa owocowe, bo niby skąd oni
    wiedzę jakie ty sobie drzewa posadziłeś i ściąłeś?

  • 9. Data: 2012-07-03 21:17:34
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości

    > Albo jak przyjdą to mówić że się wycięło drzewa owocowe, bo niby skąd oni
    > wiedzę jakie ty sobie drzewa posadziłeś i ściąłeś?

    Mają na stanie takiego speca od drzewek. Przynajmniej w Krakowie.
    Wojtek

  • 10. Data: 2012-07-03 21:20:22
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > to zrobił fizycznie? Czy firma zajmująca się wycinką ma obowiązek
    > żądać zezwolenia, czy jest to moja broszka jako właściciela?

    Zanim wyjmą piły żądają okazania zezwolenia. Bez tego nawet nie chcieli
    rozmawiać. Pewnie ich ta nauka drogo kosztowała :)
    Wojtek