  • 1. Data: 2012-07-02 23:04:08
    Temat: Kot i wylewka
    Od: "MJanoszek" <m...@p...onet.pl>

    Góra domu jest w trakcie wykańczania i kafelki podłogowe będą kładzione lada
    moment.

    Równocześnie dostałam na 2 tygodnie na przechowanie kota - takie zwierzę.

    Kot nalał na wylewki. Śmierdziało, że hej. Wytarłam, popryskałam Vanish'em
    (bo akurat był pod ręką), zalałam wodą znowu wytarłam. Śmierdzi dalej.

    Boję się, że po położeniu kafelek, szczególnie przy grzaniu podłogówką w
    zimie będzie smród.

    Jakiś pomysł co z tym zrobić przed położeniem kafelek.

    PS Na szczęście jutro kończy się okres przechowywania kota J

    Pozdro

    Gosia

  • 2. Data: 2012-07-02 23:08:20
    Temat: Re: Kot i wylewka
    Od: wolim <n...@p...tu>

    Nie wiem, przeczytałem tylko temat i mam rozwiązanie, które sprawdza się
    zawsze...

    POGONIĆ KOTA!

    Pozdrawiam,
    MW

  • 3. Data: 2012-07-02 23:13:15
    Od: "Marex" <m...@g...pl>

    MJanoszek <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Jakiś pomysł co z tym zrobić przed położeniem kafelek.
    >
    > PS Na szczęście jutro kończy się okres przechowywania kota J

    No cóż, kot też zrobił "wylewkę". Zalej lekko podfrzanym octem ,
    parokrotnie po wyparowaniu. Ocet też cudnie nie pachnie, ale zabierze ze
    soba te Aromaty.Niech wyschnie, wywietrzyć 2,3 dni i temat zamkniety.
    Marex

  • 4. Data: 2012-07-02 23:14:34
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "MJanoszek" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > Jakiś pomysł co z tym zrobić przed położeniem kafelek.

    W sklepach dla zwierząt mają takie różne płyny do mycia podłogi po szczynach
    kocich. Rozrobisz, rozlejesz.i zbierzesz.

  • 5. Data: 2012-07-03 00:04:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.07.2012 23:08, wolim pisze:
    > Nie wiem, przeczytałem tylko temat i mam rozwiązanie, które sprawdza się
    > zawsze...
    >
    > POGONIĆ KOTA!

    Sam się goń, palancie.

  • 6. Data: 2012-07-03 00:06:09
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-07-03 00:04, Andrzej Lawa pisze:

    > Sam się goń, palancie.

    Lubisz kotki?

    :)

  • 7. Data: 2012-07-03 00:11:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.07.2012 23:04, MJanoszek pisze:
    > Góra domu jest w trakcie wykańczania i kafelki podłogowe będą kładzione
    > lada moment.
    >
    > Równocześnie dostałam na 2 tygodnie na przechowanie kota - takie zwierzę.

    Zwierzę? No nie mów! ;->

    > Kot nalał na wylewki. Śmierdziało, że hej. Wytarłam, popryskałam
    > Vanish'em (bo akurat był pod ręką), zalałam wodą znowu wytarłam.
    > Śmierdzi dalej.

    Swoją drogą: swojej kuwety nie miał? (chociaż zestresowany nagłą
    przeprowadzką kot może niestety mieć taką "awarię" poza kuwetą)

    > Boję się, że po położeniu kafelek,

    Kafelków.

    > szczególnie przy grzaniu podłogówką w
    > zimie będzie smród.

    Dwa wiaderka. Jedno z zimną wodą z ludwikiem. Drugie (chwilowo) puste.
    Wylewasz sporo tej wody na plamę, zbierasz szmatą i wyżymasz do drugiego
    kubełka. I tak kilka razy - powinno pomóc, jeśli ta wylewka nie jest
    jakaś nietypowo mocno porowata.

    W sklepach z artykułami dla zwierząt są też różne środki do wywabiania
    tego zapachu, chociaż osobiście nie korzystałem.

    > Jakiś pomysł co z tym zrobić przed położeniem kafelek.

    Kafelków.

    > PS Na szczęście jutro kończy się okres przechowywania kota J

    Cóż, jeśli nie lubisz kotów, to nic dziwnego, że kot był zestresowany.

  • 8. Data: 2012-07-03 00:12:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.07.2012 00:06, wolim pisze:

    > Lubisz kotki?

    Takie jak twoja stara?

  • 9. Data: 2012-07-03 08:30:25
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-07-02 23:04, MJanoszek pisze:
> [...]
    >
    > Kot nalał na wylewki. Śmierdziało, że hej. Wytarłam, popryskałam
    > Vanish'em (bo akurat był pod ręką), zalałam wodą znowu wytarłam.

    Umyj podłogę i zasyp na noc tym:
    http://animalia.pl/produkt,12872,certech-neutralizat
    or-w-saszetce-zielony-las-450g.html

    Potem odkurz i powinno ustąpić.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 10. Data: 2012-07-03 08:33:22
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-07-03 00:12, Andrzej Lawa pisze:

    > Takie jak twoja stara?

    Prymityw!