  • 1. Data: 2012-07-03 07:37:55
    Temat: ochrona antykorozyjna
    Od: s...@g...com

    Mam w bloku balkon który od czoła jest "obity" balchą.
    Byli goście "z gwarancji" już pare razy przeszczotkowali pomalowali i poszli.
    Za chwile braknie balchy.
    Są jakieś środki żeby rozwiązać ten problem na następne 5 lat.

  • 2. Data: 2012-07-03 09:41:35
    Temat: Re: ochrona antykorozyjna
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    ps.com...

    Są jakieś środki żeby rozwiązać ten problem na następne 5 lat.

    inhibitory rdzy, np cortanin, brunox itp
    lub podkłady / lakiery z inhibitorami, np polrust, hammerite
    Najlepiej używać środków jednej serii - wtedy nie zachodzą pomiędzy
    warstwami niekorzystne reakcje chemiczne

  • 3. Data: 2012-07-04 13:34:32
    Od: lopi1 <w...@p...onet.pl>

    On 3 Lip, 09:41, "Jackare" <1...@t...com.pl> wrote:
    > Użytkownik <s...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:7cd5517c-29ea-4927-b63c-713d51d2c2df@
    googlegroups.com...

> [...]
    > Najlepiej używać środków jednej serii - wtedy nie zachodzą pomiędzy
    > warstwami niekorzystne reakcje chemiczne

    Cortanin nie starczy na 5 lat. To środki dla amatorów. Swego czasu był
    dobry wątek na pl.misc.samochody na ten temat.
    Ja jako amator stosuję cortanin na oczyszczona z grubsza powierzchnie.
    Na drugi dzień spłukuję wodą. Po wyschnięciu coś w rodzaju minii (np.
    Śnieżka). Za kilka dni właściwa farba. W samochodzie np. na podwoziu,
    wystarcza na maksimum 2 lata.