  • 1. Data: 2012-07-03 16:31:20
    Temat: Izolacja pod istniejącą posadzką
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    Zastanawiam się czy jest jakaś technologia umożliwiająca wykonanie izolacji
    termicznej pod istniejącą posadzką.

    Sprawa wygląda następująco:
    Rozkułem część posadzki po środku kotłowni, ponieważ musiałem wymienić
    uszkodzoną rurę wodną. Posadzka ma grubość ok. 25-30cm i do tego jest
    zbrojona. Niestety jest ona wykonana bezpośrednio na warstwie piachu bez
    jakiejkolwiek izolacji termicznej. Ponieważ rozkuwanie tego cholerstwa jest
    dość uciążliwe, pomimo użycia porządnego młota, a do tego musiałem się
    częściowo podkopać głębiej pod posadzką, aby wymienić uszkodzone podczas
    kopania koparką rury kanalizacyjne, pomyślałem czy jest możliwość usunięcia
    pewnej warstwy piachu i zastąpienia jej czymś w rodzaju pianki
    poliuretanowej czy też masy betonowej z granulkami styropianu. Może są
    jakieś gotowe masy, które się wtłacza pod ciśnieniem?