  • 1. Data: 2012-07-04 09:16:21
    Temat: Piec HEF - uszczelnienie
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    Od 4 lat mam 20kW HEFa Eko-Plus, wersję gdzie obudowa z blachy
    (ta zewnętrzna - zielona) mocowana jest na takie bolce-zatrzaski.

    Po ściągnięciu górnej części obudowy jest klapa do czyszczenia pieca.
    Jako uszczelka została zastosowana taka jakby zbita wata.
    Jednak na skutek czyszczenia i ogólnej eksploatacji uszczelnienie
    poodpadało na prawie całej długości. Teraz jak rozpalam piec podpałką
    zanim załapie ciąg - z pieca się dymi.

    Jak z powrotem uszczelnić klapę w warunkach domowych ?

  • 2. Data: 2012-07-04 13:00:36
    Temat: Re: Piec HEF - uszczelnienie
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Radek D napisał:

    > Jak z powrotem uszczelnić klapę w warunkach domowych ?

    Wsadź tam listek wełny mineralnej piątki i powinno być ok... tamto to
    też była zwyczajna wełna :-)

    pozdr
    Robert G

  • 3. Data: 2012-07-04 16:57:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 4 lipca 2012 13:00:36 UTC+2 użytkownik Robert G napisał:

    > Wsadź tam listek wełny mineralnej piątki i powinno być ok... tamto to
    > też była zwyczajna wełna :-)
    Mógł być sznur azbestowy.
    Do kupienia w sklepach hydraulicznych/z kominkami.

  • 4. Data: 2012-07-04 17:56:51
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Kris napisał:
    > Mógł być sznur azbestowy.
    > Do kupienia w sklepach hydraulicznych/z kominkami.

    Może i tak. Jednak u mnie jest właśnie pod pokrywą kawałek wełny, a z
    tego co kolega pisze, też na wełnę mi to wygląda... :-) ale spierał się
    nie będę.

    pozdrawiam
    Robert G.