  • 1. Data: 2009-07-22 13:47:08
    Temat: dzialak przy lini wysokiego napiecia
    Od: "wek" <w...@e...pl>

    witam serdecznie

    zamierzam kupic dzialke budowlana, ktorej najblizszy punkt jest oddalony o
    jakies 180m od lini wysokich napiec 2x110kv
    prosze o opinie, czy to odleglosc bezpieczna?

    pozdrawiam i z gory dzieki za opinie

    4267 (20090722) __________

  • 2. Data: 2009-07-22 14:11:06
    Temat: Re: dzialak przy lini wysokiego napiecia
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "wek" <w...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakies 180m od lini wysokich napiec 2x110kv
    > prosze o opinie, czy to odleglosc bezpieczna?

    A jak wysokie są słupy ?

  • 3. Data: 2009-07-22 14:36:01
    Od: Czeresniak <d...@o...pl>

    > zamierzam kupic dzialke budowlana, ktorej najblizszy punkt jest oddalony
    > o jakies 180m od lini wysokich napiec 2x110kv
    > prosze o opinie, czy to odleglosc bezpieczna?

    To zależy pod jakim względem.
    Bezpieczeństwo jest kwestią subiektywną. Jeden może siedzieć w bunkrze i
    czuć się z tego powodu bezpiecznie a drugi będzie się bał, że mu sufit
    spadnie na głowę :-)

    Jeśli chodzi o kwestie zdrowotne to sprawa wpływu takiej linii jest
    dyskusyjna.
    Jeśli chodzi o kwestie techniczne to jak najbardziej jest bezpiecznie
    (czyt. zgodnie z PN).

    Pozdrawiam
    Darek

  • 4. Data: 2009-07-22 14:38:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Czeresniak wrote:

> [...]
    > że mu sufit spadnie na głowę :-)
    >
    > Jeśli chodzi o kwestie zdrowotne to sprawa wpływu takiej linii jest

    z tej odległosci to chyab cięzko sie czegoś bać :)

  • 5. Data: 2009-07-22 15:58:57
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > zamierzam kupic dzialke budowlana, ktorej najblizszy punkt jest oddalony o
    > jakies 180m od lini wysokich napiec 2x110kv
    > prosze o opinie, czy to odleglosc bezpieczna?
    >
    > pozdrawiam i z gory dzieki za opinie

    Ciagle brzeczenie i syczenie jest niebezpieczne dla zdrowia psychicznego,
    a taki oblesny widok jak wieza /maszt ujemnie oddzialuje na zmysl
    estetyczny, a w konsekwencji na zdrowie psychiczne.

    Jak masz mozliwosc szukac gdzie indziej, to szukaj.

    pozdrawiam
    pluton

  • 6. Data: 2009-07-22 16:00:47
    Od: "aliali " <a...@W...gazeta.pl>

    W odległości niebezpiecznej nie dostanie się pozwolenia na budowę.

  • 7. Data: 2009-07-22 18:15:10
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    bzyczenie od 110kV
    bzdury piszesz i nie masz pojęcia o tym
    bzyczenie to może być od 400kV
    na 110 to możesz nawet spać :)

  • 8. Data: 2009-07-22 19:38:28
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 22 Lip, 20:15, "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote:
    > bzyczenie od 110kV
    > bzdury piszesz i nie masz pojęcia o tym
    > bzyczenie to może być od 400kV
    > na 110 to możesz nawet spać :)

    A miasteczko obok poznania (kobior? czy cos w tym guscie) to
    kojarzycie ? Tam byly linie wysokiego napiecia - wysokie na 10-20m.
    Energetyka postanowila sobie rozbudowac i teraz stoja tam 70-paro
    metrowe SLUPY z wieloma przewodami jakichs kosmicznych napiec (moze
    400?:) Co ciekawsze slupy stoja bardzo blisko, szpeca cala okolice,
    mieszkancy ostro protestuja ale pewnie nic nie zdzialaja... Widzialem
    duzo fotek bo sprawa nabrala medialnego rozpedu -> rzeczywiscie nie
    dziwie sie tym ludziom, poprostu tragedia widok takich stalowych
    wiezowcow przez okno :/ Te linie tez moga kiedys rozbudowac..
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2009-07-22 20:12:11
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    > z tej odległosci to chyab cięzko sie czegoś bać :)

    Jaka odległość między słupami ?

    Co prawda NN, ale jakieś 2 m-ce temu zerwało linię koło mnie
    własnie przy słupie i ładnych parę minut taki "kabelek"
    latał sobie po okolicy, dopóki wiatr nie owinął go
    na pozostałych drutach.

    Pzdr

    JKK

  • 10. Data: 2009-07-22 20:23:37
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 22 Lip, 21:38, Adam Szendzielorz <a...@g...com> wrote:
> [...]
    > dziwie sie tym ludziom, poprostu tragedia widok takich stalowych
    > wiezowcow przez okno :/ Te linie tez moga kiedys rozbudowac..

    Tak to jest z ludźmi, że chcą mieć wszędzie blisko i mało korków,
    ale droga i obwodnica precz, najlepiej żeby jej nie było widać.
    Prąd też się należy, ale WN wynocha, tudzież kopaniu i kablom
    na działce mówimy nie! Komórkę każdy chce, ale maszty są be.
    Itp itd ;)
    Nie mówię, że ja inny jestem ;]

    Pzdr.
    L.