  • 11. Data: 2015-07-04 16:05:12
    Temat: Re: ej solarnicy
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 4 lipca 2015 14:31:30 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Phi ;)

    http://pomyslowi.net/media/cache/e0/db/e0dbec21b37ba
    ac997be1b8fe9862d4d.jpg

    :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2015-07-04 16:39:36
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 4 lipca 2015 16:05:13 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > http://pomyslowi.net/media/cache/e0/db/e0dbec21b37ba
    ac997be1b8fe9862d4d.jpg

    o kruca bomba - wymieklem :-)))

    b.

  • 13. Data: 2015-07-05 06:38:55
    Od: Robert Polkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2015-07-04 16:39, Budyń pisze:
    ac997be1b8fe9862d4d.jpg

    > o kruca bomba - wymieklem :-)))

    Wpuszczasz żonę i po paru godzinach możesz jeść :)

    Robek

  • 14. Data: 2015-07-05 08:29:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 4 lipca 2015 16:05:13 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > http://pomyslowi.net/media/cache/e0/db/e0dbec21b37ba
    ac997be1b8fe9862d4d.jpg

    http://studentpotrafi.pl//uimages/services/studentpo
    trafi/i18n/pl_PL/201205/1337865670_by_Doknic_500.jpg

  • 15. Data: 2015-07-05 08:35:59
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 lipca 2015 08:29:48 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    http://studentpotrafi.pl//uimages/services/studentpo
    trafi/i18n/pl_PL/201205/1337865670_by_Doknic_500.jpg

    Sredni pomysl, wiekszosc ciepla spierniczy do gory ;)

    Sa tez takie wynalazki:

    http://img.wiocha.pl/images/0/0/007490d09114ebfc42c9
    ab44d38747c8.jpg

    :-)

    A tak BTW. Spac nie umiesz? ;) Ja sie przebudzilem o 5 i podlalem cala
    dzialke.. Trawnik, rabaty, nawet thuje. 3h podlewania od 5 rano w niedziele
    - to jest relax :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2015-07-05 08:37:09
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 lipca 2015 08:35:59 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Sa tez takie wynalazki:

    http://mabapa.pl/blog/wp-content/uploads/2013/11/ogr
    zewanie-basenu.jpg

    To tez boskie ;)
    Ciekawe ile kW :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 17. Data: 2015-07-05 11:45:37
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Nich mi ktos podskoczy ;-)))

    hop

  • 18. Data: 2015-07-05 13:43:15
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-07-04 16:05, Adam Sz. wrote:
    > http://pomyslowi.net/media/cache/e0/db/e0dbec21b37ba
    ac997be1b8fe9862d4d.jpg

    Np proszę, a u mnie płytowy wymiennik ciepła z c.o. Hydraulik aż się
    udławił petem jak się dowiedział po co to montuje. Zapewne w okolicy już
    krąży urban legend o idiocie co baseny podpina co c.o.

    PS. Basen stoi na kostce - bez izolacji. Boki nie sa izolowane. Tylko
    przykryty i tyle. Wieczorem 40 stopni. Rano po wymieszaniu 36. Koleś od
    swiadectwa energetycznego "naukowo mi wyliczył" że basen będzie szybciej
    oddawał cieplo niż dam radę go nagrzewać, a w ogóle to pójdzie z tona
    węgla na tydzień przy takich ucieczkach ciepła.

    Wniosek: Nigdy nie dawaj wiary specjaliście. Szczególnie z petem w
    zębach i beretem z antenką.

    PS. Solary sux. Ale i tak mam w zapasie w postaci ze 300m czarnej rurki
    i 2 lata temu działały rzucone na trawę ;)

  • 19. Data: 2015-07-05 13:52:22
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 lipca 2015 13:43:29 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Np proszę, a u mnie płytowy wymiennik ciepła z c.o. Hydraulik aż się
    > udławił petem jak się dowiedział po co to montuje. Zapewne w okolicy już
    > krąży urban legend o idiocie co baseny podpina co c.o.

    Czeemu? Jakbym mial basen tez bym go do pompy ciepla podlaczyl wymiennikiem :-)

> [...]
    > oddawał cieplo niż dam radę go nagrzewać, a w ogóle to pójdzie z tona
    > węgla na tydzień przy takich ucieczkach ciepła.

    Zapodaj wymiary basenu i z czego jest zrobiony - sprobujemy policzyc ;)

    > PS. Solary sux. Ale i tak mam w zapasie w postaci ze 300m czarnej rurki
    > i 2 lata temu działały rzucone na trawę ;)

    U mnie z ~40m szlaucha ogrodowego (zielonego) do podlewania (polowa 3/4',
    polowa 1/2') lezacego na trawie spuszczam pod dosc duzym cisnieniem wode
    o temperaturze "nie da sie dotknac tak parzy" przez jakas minute :)
    Potem leci zimna. Po 15 minutach znowu musze spuszczac przez minute letnia
    (nie da sie nia schlodzic). Testowane przy wczorajszych >30stC upalach jak
    dziure kopalem i sie chlodzilem szlauchem ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 20. Data: 2015-07-05 14:04:40
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 lipca 2015 14:02:07 UTC+2 użytkownik abn140 napisał:

    > najtanszy sposob chyba to puszczac wode na skosny dach z blachy falistej.
    > nie wiem gdzie czytalem - przecwiczone.

    Czarna dachowka ceramiczna tez bedzie OK, nawet nie wiem czy nie lepsza, bo
    akumuluje wiecej ciepla :) Akurat taka bede mial na budowanej altance hm.. :-)

    > wady ma - wiadomo. przed uzyciem trzeba by przeczyscic daszek, no i

    Dodatkowy filtr za daszkiem rozwiaze sprawe :-)
    Nieglupie ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.