  • 1. Data: 2015-07-01 23:03:59
    Temat: wytrzymałość tregry
    Od: Adam <a...@g...com>

    witam mam problem jaki dwuteownik zamontować żeby się nie wygą tregra mam mieć
    długość 11m ma być to dach z płyt warstwowych i nie mampojęcia jakiej grubości
    zamontować

  • 2. Data: 2015-07-01 23:09:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Taki jaki jest w projekcie.

  • 3. Data: 2015-07-02 10:27:41
    Temat: Re: wytrzymałość tregry
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-07-01 o 23:03, Adam pisze:
    > witam mam problem jaki dwuteownik zamontować żeby się nie wygą tregra mam mieć
    długość 11m ma być to dach z płyt warstwowych i nie mampojęcia jakiej grubości
    zamontować

    Tu masz link:
    http://woiz.polsl.pl/zmyslo/Grzybek.pdf
    Mając podstawowe dane łatwo sobie samodzielnie wyliczysz.
    Jacek

  • 4. Data: 2015-07-02 11:17:10
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 1 lipca 2015 23:09:53 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Taki jaki jest w projekcie.

    projektu nie ma właśnie nie wiadomo czy 280
    starczy

  • 5. Data: 2015-07-02 19:09:32
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > projektu nie ma właśnie nie wiadomo czy 280 starczy

    jak nie starczy to w najlepszym razie bedziesz o materialy i robote
    w plecy, w gorszym pojdziesz siedziec jezeli komus spadnie to na glowe

    skad ktokolwiek tutaj ma wiedziec jak gesto chcesz je dawac, ile bedzie wazyl
    metr kwadratowy plyty ktorej chcesz uzyc i jak gesto beda podparte?

    --
    http://db.org.pl/