  • 1. Data: 2016-06-09 13:55:35
    Temat: farba do kanału
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    Mam kanał samochodowy w garażu, gołe bloczki fundamentowe.
    Chciałem go pomalować na biało żeby oświetlenie było skuteczniejsze.

    Jaka farba będzie dobra? Biała lateksowa ujdzie?

    Dodam szczegół że kanał bywa zalewany czasami wysokimi wodami gruntowymi.
    Acha, tynkować nie mam zamiaru ;)

    --
    bajcik

  • 2. Data: 2016-06-09 14:33:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wapnem pobiel.

  • 3. Data: 2016-06-09 16:31:58
    Temat: Re: farba do kanału
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 czerwca 2016 14:33:29 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Wapnem pobiel.

    Nie będzie brudzić przy każdym otarciu mankietem?

  • 4. Data: 2016-06-09 16:36:11
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    >Dodam szczegół że kanał bywa zalewany czasami wysokimi wodami gruntowymi.
    >Acha, tynkować nie mam zamiaru ;)
    rozjasnialem niedawno pomieszczenie w taki sposob....
    z kilku kupionych na probe farb dulux byl oczojebnie bialy. taki
    trupiobialy.
    reszta farb podobnie biala, ale biel bardziej tzw ciepla.
    tzw srednia polka,
    co do lateksowych - maja niby sie lepiej zmywac. Ale jak je ma zalac to
    chyba bym sie po ustapieniu wody cudow nie spodziewal....
    maluj czym popadnie ze sredniej ceny.
    jak zaleje - pomalujesz znowu.

  • 5. Data: 2016-06-09 16:41:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak chcesz w garniturze samochod naprawiac to sie musisz liczyc z tym ze oprocz
    uwazania zeby sie nie obrudzic od samochodu bedziesz musial uwazac zeby nie ubrudzic
    sie od kanalu.