  • 1. Data: 2016-06-08 06:54:10
    Temat: Dylatacja
    Od: "Zzet" <z...@w...pl>

    Pod wiata posadzka (ponad 300m2) wylana betonem B25, w której ponacinano
    tarczą diamentową dylatacje. Czym wypełnić miejsce cięcia? Podpowiadają mi,
    że żywicą?

  • 2. Data: 2016-06-08 09:01:28
    Temat: Re: Dylatacja
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 8 czerwca 2016 06:54:07 UTC+2 użytkownik Zzet napisał:
    > Pod wiata posadzka (ponad 300m2) wylana betonem B25, w której ponacinano
    > tarczą diamentową dylatacje. Czym wypełnić miejsce cięcia? Podpowiadają mi,
    > że żywicą?

    Zalezy co na to chcesz klasc. Jak podloge plywajaca - to niczym, bo i po co?
    A jak kafle to i tak musisz kleic klejem mocno elastycznym. To jak bedzie
    sie chcialo rozejsc albo skurczyc to i tak sie rozejdzie albo skurczy ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2016-06-08 14:14:34
    Od: "Zzet" <z...@w...pl>

    Adam Sz. wrote:

> [...]
    > po co? A jak kafle to i tak musisz kleic klejem mocno elastycznym. To
    > jak bedzie sie chcialo rozejsc albo skurczyc to i tak sie rozejdzie

    Nie, nic na to już nie pójdzie. Beton, posadzka jest wypalona, idealna gładź
    (całą noc była docierana)
    To coś takiego gładkiego jak widziałeś pewnie na stacjach paliw - tace
    szczelną pod zadaszeniem nad dystrybutorami.

    Pozdrawiam,

  • 4. Data: 2016-06-08 14:25:58
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 8 czerwca 2016 14:14:30 UTC+2 użytkownik Zzet napisał:

> [...]
    > To coś takiego gładkiego jak widziałeś pewnie na stacjach paliw - tace
    > szczelną pod zadaszeniem nad dystrybutorami.

    Jak mogę na mostach są dwa rodzaje dylatacji.
    Jedną z nich bitumiczna
    http://www.asis.com.pl/main.php

    Pewnie przegięcie w tym przypadku ale zwykła masa zalewowa może też będzie.

    Jak chcesz coś innego poszukaj na stronie siki.
    http://pol.sika.com/
    Są jedną z najdroższych firm w polsce ale mają ładnie wszystko opisane.
    I zawsze potem możesz iść do sklepu i poprosić o tańszą alternatywę.

    Ja to chyba bym szedł w masy zalewowe:
    http://www.centrumdrogowe.pl/index.php/masy-bitumicz
    ne

    Czajnik z pokrywką + palnik i jedziesz

  • 5. Data: 2016-06-08 14:29:50
    Od: "Zzet" <z...@w...pl>

    Bolko wrote:

> [...]
    > opisane.
    > I zawsze potem możesz iść do sklepu i poprosić o tańszą alternatywę.

    Pewnie coś takiego :
    Uszczelniacz poliuretanowy PU 40
    http://dmvplus.pl/index.php/pl/masa-do-wypenie-dylat
    acji

  • 6. Data: 2016-06-08 18:19:26
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Pewnie coś takiego :
    > Uszczelniacz poliuretanowy PU 40
    > http://dmvplus.pl/index.php/pl/masa-do-wypenie-dylat
    acji

    Dla mnie najważniejsze jest że ma papiery z IBDiM :)
    Teraz pytanie ile to kosztuje.
    A za 3 lata to niech GDDKiA się martwi :)

    A na poważnie jak to powiedział jeden majster na budowie.
    Wszystko to jeden *uj