  • 1. Data: 2011-12-06 11:11:12
    Temat: fotozagadka :)
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    znajdz ściany szczytowe, wewnętrzne i inne spier.... miejsca :-)

    http://lotniczefotki.pl/dach.jpg

    Widac kolega kikiego nie zna :-)

    b.

  • 2. Data: 2011-12-06 11:38:51
    Temat: Re: fotozagadka :)
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > znajdz ściany szczytowe, wewnętrzne i inne spier.... miejsca :-)
    >
    > http://lotniczefotki.pl/dach.jpg
    >
    > Widac kolega kikiego nie zna :-)

    Eee. U nas developerka wokoło buduje i nawet nieraz cały dach mokry jest.
    A później się dziwią że płacą wysokie rachunki za gaz węgiel czy co tam
    innego.

    Marek

  • 3. Data: 2011-12-06 13:07:04
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Budyń napisał:
    > znajdz ściany szczytowe, wewnętrzne i inne spier.... miejsca :-)
    >
    > http://lotniczefotki.pl/dach.jpg
    >
    > Widac kolega kikiego nie zna :-)

    Hehe... u mojego sąsiada widać nie tylko ściany odznaczające się na
    dachu, ale i całe wnętrze :-))).

    pozdr
    Robert G.

  • 4. Data: 2011-12-06 13:08:44
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 6 Gru, 14:07, Robert G <r...@g...pl> wrote:

    > Hehe... u mojego s siada wida nie tylko ciany odznaczaj ce si na
    > dachu, ale i ca e wn trze :-))).

    Znaczy nie ma dachu? Albo ma szklany dach ;)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 5. Data: 2011-12-06 13:19:07
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Adam napisał:
    > Znaczy nie ma dachu? Albo ma szklany dach ;)

    Dach ma kryty jakąś blachą, ale śnieżek sobie leży na/nad okapami, a
    tam, gdzie zaczyna się przestrzeń mieszkalna pod dachem, zaczyna się na
    dachu stopiony śnieżek... Facet ogrzewa gazem z butli i ma stertę drewna
    na podwórku dla ratowania budżetu :-)))

    pozdr
    Robert G.

  • 6. Data: 2011-12-06 16:03:43
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message
    > znajdz ściany szczytowe, wewnętrzne i inne spier.... miejsca :-)
    >
    > http://lotniczefotki.pl/dach.jpg
    >
    > Widac kolega kikiego nie zna :-)

    hehe to klasyka :-) I nawet nie chodzi o to ile za gaz ale to grzyba w
    narożnikach i uczucie zimna,.

  • 7. Data: 2011-12-06 16:40:22
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...ki> napisał w wiadomości
    > hehe to klasyka :-) I nawet nie chodzi o to ile za gaz ale to grzyba w
    > narożnikach i uczucie zimna,.

    Większość ludzi tak buduje. Murarze też zazwyczaj są zdziwieni jeśli każe im
    się zostawiać przestrzeń na ocieplenie...

  • 8. Data: 2011-12-06 20:38:54
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 06-12-2011 o 12:11:12 Budyn <b...@g...pl> napisał(a):

    > znajdz ?ciany szczytowe, wewnetrzne i inne spier.... miejsca :-)
    >
    > http://lotniczefotki.pl/dach.jpg
    >
    > Widac kolega kikiego nie zna :-)
    Nie tylko on, mam w okolicy sporo takich, w nowych 'widać'
    najczęściej ściany szczytowe, w starszych tylko na okapie śnieg
    reszta mokra, śnieg wyrażnie pokazuje straty ciepła, to taka
    darmowa kamera termograficzna.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 9. Data: 2011-12-07 14:17:35
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Większość ludzi tak buduje. Murarze też zazwyczaj są zdziwieni jeśli każe
    im
    > się zostawiać przestrzeń na ocieplenie...

    To niestety smutna prawda, odkąd u mnie spieprzyli to już do końca zycia
    zwrać będe na to uwagę, i tak obserwując budowy to 90% ma spieprzone
    szczyty.

  • 10. Data: 2011-12-08 07:28:02
    Od: "jachoska" <j...@p...onet.pl>

    > Widac kolega kikiego nie zna :-)

    A ja kikiego znam (wirtualnie), problem jest mi dobrze znany, ocieplaczom
    powiedziałem jak mają wykonać, a i tak jest źle.

    Tam gdzie wlazłem na rusztowanie, sprawdziłem i poprawiali jest dobrze. W
    pozostałych miejscach do bani.

    W moim przypadku temat praktycznie nienaprawialny bez grubszej rozpierduchy
    w środku. Nie wiem ile tego ciepła ucieka, ale już nie chce mi się tego
    ruszać.

    Pozdr.
    Krzysiek

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6692