  • 1. Data: 2018-08-21 09:32:19
    Temat: fuga do płytek -pod prysznic.
    Od: uciu <a...@g...com>

    Wykonałem prysznic z odpływem liniowym.

    Wpierw był grunt ct17 potem Mapegum i taśmy na rogi i kąty.
    Potem klej elastyczny i płytki gresowe.
    Teraz muszę to zafugować...,
    fuga 2mm

    Jako, że fug nie ma dużo (płytki drewnopodobne) chciałem to zafugować SIKAFLExem 11fc
    http://sikaflex.chemall.com.pl/produkty/sikaflex-11f
    c/

    ale w markecie polecili mi CERESIT CE _ silikon na naroża
    http://www.ceresit.pl/pl/produkty/produkty-do-uklada
    nia-i-spoinowania-plytek/fugi-i-silikony/ce-40-aquas
    tatic.html

    Myślałem by dać fugę epoxydową ale nigdy jej nie nakładałem i nie chcę nic
    spierniczyć....

    Stosował ktoś sikaflex lub ceresit CE 40??

    uciu

  • 2. Data: 2018-08-21 22:44:24
    Temat: Re: fuga do płytek -pod prysznic.
    Od: pilocik <p...@t...pl>

    W dniu 21.08.2018 o 09:32, uciu pisze:

    > Stosował ktoś sikaflex lub ceresit CE 40??
    >
    > uciu

    ceresita użyłem tylko raz i to nie w pomieszczeniu mokrym, akurat tylko
    z ich palety barw małżowinka coś wybrała ;)
    we wszystkich innych pomieszczeniach, również mokrych kładłem
    UltrakolorPlus z Mapei
    generalnie produkty podobne, niemniej mapei się nieco lepiej urabiało,
    wydaje mi się, że był też dłużej do użytku, może to jednak złudzenie, bo
    do obu dawałem 5-10% wody więcej niż mówiły zalecenia i może mapei
    lepiej na to reagował

  • 3. Data: 2018-08-22 07:04:03
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

> [...]
    spierniczyć....

    > Stosował ktoś sikaflex lub ceresit CE 40??

    Ja użyłem CE 40 i Mapei UltraKolorPlus jak napisał kolega wcześniej.
    Jedynym kryterium doboru wśród tych dwóch był po prostu kolor do płytki
    i tyle. Ceresit masz we wiaderkach, Mapei w proszku. Jak chcesz
    epoksydową, to kup małe opakowanie i po prostu zobacz jak się kładzie na
    małym fragmencie/na docinkach z płytek.

    Mapei ładnie się miesza kolorami ze sobą, jeżeli nie idzie dopasować żadnej.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz