  • Data: 2020-02-23 14:07:06
    Temat: fuga sopro df10 - co robię nie tak
    Od: marios <d...@f...gd> szukaj wiadomości tego autora

    DF10 Sopro "piaskowo-szary". I mam z tym jazdę ..

    https://ibb.co/rQ66Nms
    Fuga ma być taka jak ta wymyta warstewka/naskórek, rozumiem że uszkadzam
    to pocierając fugę gąbką (mocno wyciśniętą).

    Dotknę fugę zmywając i .. wychodzi jasnoszara (pod tym naskórkiem jest
    jasnoszara - wgłąb też -sprawdzałem pap. ściernym)

    Płytka testowa, 3h od wysmarowania świeżą fugą, placek z lewej to błoto
    z miseczki do umycia, z fugą zalaną wodą.
    Kolor ,zaznaczony strzałką, fugi zgodny z oczekiwaniami żony.

    Flamastrem zaznaczone miejsca niedotykane, reszta pocierana, palcem ,
    gąbką, .. i o różnej grubości.
    https://ibb.co/cTxTY7V

    Ostatni post: 26/12/2019, joks
    https://forum.budujemydom.pl/topic/9270-te-fugi-mnie