  • 1. Data: 2009-12-18 15:01:31
    Temat: gdzie dostanę plexi w poznaniu?
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    w necie wyświetliło tylko agencje reklamowe
    Może ktoś wie gdzie to dostać w poznaniu lub okolicy?

  • 2. Data: 2009-12-18 19:01:39
    Temat: Re: gdzie dostanę plexi w poznaniu?
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@i...pl>

    Użytkownik <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    >w necie wyświetliło tylko agencje reklamowe
    > Może ktoś wie gdzie to dostać w poznaniu lub okolicy?

    Jest duży sklep na ul. Kolejowej. W każdym razie - był tam, kiedy miałem
    własną agencję :-)

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 3. Data: 2009-12-18 19:35:49
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Może ktoś wie gdzie to dostać w poznaniu lub okolicy?

    w castoramie.

    i napisz jednocześnie na pl.regionalne.poznan - zapraszamy!