  • 1. Data: 2011-01-12 14:12:27
    Temat: gdzie to słońce?
    Od: "Papo Smurfo" <d...@...wonsami>

    słoneczko, słoneczko zmiłuj się nad nami,
    wyjrzyj z za chmurki, zerkmij na solarka, nagrzej glikolka,
    słoneczko nasze ktureś jest w niebie, święć się imie twoje,
    przyjdź krulestwo twoje, bądź wola twoja,
    tak i w nibie jak i na ziemi,
    wymiełojca i syna i amen, amen, amen, buuuuu

    i co frajery solarne i pompiarze ciepli nabici w butelke?:O)
    daliście sobie fcisnąć jakieś wyimaginowane zyski z koszmrnie drogich
    technologii ekohunijnych, w te bajki o wygodzie i konforcie?:O)
    ale hujnia ma was głęboko w D.........
    zobaczyła że za szybko spłacacie te kredyty i to dla nich żaden biznes, to
    rozpuszczają teraz codziennie chury, ni huja słońca nie widać, dzień i noc
    chmury i chmury, trzeba zacząć wengiel kupować i gazety, uotki i śmiecie
    zbierać, no i ten piec kupić i palić fszystkim co pod ręką, może będzie
    cieplej, tszymajcie siem ciepło!:O)

  • 2. Data: 2011-01-12 16:23:15
    Temat: Re: gdzie to słońce?
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Papo Smurfo" <d...@...wonsami> napisał w wiadomości

    Tabletki, pamiętaj, rano i wieczoram. Ponieważ rano zapomniałeś
    najwidoczniej weź teraz dwie :) I poczytaj słownik ortograficzny.

    b.

  • 3. Data: 2011-01-12 19:03:53
    Temat: Re: gdzie to slonce?
    Od: "Papo Smurfo" <d...@...wonsami>

    Órzytkownik "Adam" napisal:

    > Ja mysle ze to frustrat ktory mieszka w jakims familoku, musi nocami
    > wstawac zeby do kafloka wungiel dolozyc i ze zlosci probuje wyzywac
    > sie na wszystkich ktorzy leza brzuchem do gory przed TV, a domek im
    > sie z automatu sam za pol darmo ogrzewa ;-) No coz, zazdrosc to nasza
    > cecha narodowa :D

    tak, tak, domek siem za pul darmo nagrzewa, ciwkawe od czego, chyba od
    pierdzenia w stolek:O)
    mutlcie sie o slonko bo wyginiecie jak dinozaury:O)

  • 4. Data: 2011-01-12 19:17:20
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Użytkownik "Papo Smurfo" <d...@...wonsami> napisał w wiadomości
    >

    > Tabletki, pamiętaj, rano i wieczoram. Ponieważ rano zapomniałeś
    > najwidoczniej weź teraz dwie :) I poczytaj słownik ortograficzny.

    Po dluzszej przerwie znowu opuscil mury oddzialu psychiatrycznego...
    Ciezki przypadek, polecam killfila.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2011-01-12 19:23:33
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 12 Sty, 20:17, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

> [...]

    sie na wszystkich ktorzy leza brzuchem do gory przed TV, a domek im
    sie z automatu sam za pol darmo ogrzewa ;-) No coz, zazdrosc to nasza
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2011-01-13 12:39:32
    Od: Jasnie <P...@n...sniadanie.pl>

    Nie wiem jak jest u was, ale u nas solara dosponsorowuja w 75% gminy.
    za 2000-3000 - to chyba jednak sie zwroci w miare szybko

  • 7. Data: 2011-01-13 13:16:09
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Jasnie" <P...@n...sniadanie.pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem jak jest u was, ale u nas solara dosponsorowuja w 75% gminy.
    > za 2000-3000 - to chyba jednak sie zwroci w miare szybko

    3osobowa rodzina zuzywa na pogrzanie CWU gazu za ok 80zł.
    Solar [pracuje 7 miesięcy w roku wiec oszczędzi ok 600zł rocznie.
    Zwrot 3 tys jest więc po 5 latach

    Krzysiek

  • 8. Data: 2011-01-13 13:56:17
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 13 Sty, 14:16, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
    > U ytkownik "Jasnie" <P...@n...sniadanie.pl> napisa w wiadomo
    cinews:igmrq5$3f0$1@node1.news.atman.pl...

    > 3osobowa rodzina zuzywa na pogrzanie CWU gazu za ok 80z .
    > Solar [pracuje 7 miesi cy w roku wiec oszcz dzi ok 600z rocznie.
    > Zwrot 3 tys jest wi c po 5 latach

    To juz jest bardzo sensowne. 75% doplata to fajna sprawa :) Sam bym na
    takich warunkach kupil solary :) Tylko jakie sa warunki - pewnie
    montaz przez autoryzowany serwis etc, zeby jeszcze nie narzucali
    firmy, rodzaju etc ;) czasem takie akcje wychodza drozej niz bez
    dotacji ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2011-01-13 14:09:35
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    s.googlegroups.com...
> [...]
    > montaz przez autoryzowany serwis etc, zeby jeszcze nie narzucali
    > firmy, rodzaju etc ;) czasem takie akcje wychodza drozej niz bez

    Dokladnie tak jest. Wycenia solary na 10tys, dadza 70% doplaty, doplacisz
    3000zl wiec.
    A taki sam zestaw samemu kupisz za 5 tys. W sumiei i tak sie oplaci ale tak
    to dziala. A z doplatami rzadowymi to jeszcze gorzej bo musisz wziac kredyt
    bankowy na solary a pózniej zwracaja Tobie czesc raty. Za gotówke jak kupisz
    to nie doplaca.

  • 10. Data: 2011-01-13 23:26:26
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Jasnie" <P...@n...sniadanie.pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem jak jest u was, ale u nas solara dosponsorowuja w 75% gminy.
    > za 2000-3000 - to chyba jednak sie zwroci w miare szybko

    Gdybym wydał 2000, to zakładał bym już dziś.
    Nasza gmina jednak nie przepieprza kasy, tak jak tam u Ciebie.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/