  • 1. Data: 2010-03-30 08:39:53
    Temat: głowica termostatyczna na grzejniku - czyja własność?
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    blok należący do spółdzielni, mieszkanie własnościowe rodziców, coś
    zaczęło piszczeć w jednym pionie instalacji grzewczej, przyszedł
    fachowiec z administracji, pokręcił, pokręcił, zdjął głowicę z zaworu,
    założył jakiś kapselek, taki tylko odkręć - zakręć, stwierdził, że
    instalacja stara i "gra" jak się zawór zamknie i musi być cały czas
    chociaż trochę otwarty, to jeszcze jestem w stanie zrozumieć, ale tę
    głowicę, to on zabrał ze sobą :-), a w zeszłym roku sam osobiście
    musiałem kupić nowe, bo stare się rozlatywały, wku...łem się tą
    sytuacja, bo to parę groszy jest. Czy głowica to własność spółdzielni,
    jak rury instalacji? (ale wtedy sami powinni wymienić w zeszłym roku),
    czy rodziców? Najlepsze, że u sąsiadów w całym pionie zrobił dokładnie
    to samo i nikomu nie przyszło do głowy, żeby powiedzieć:"ej gościu,
    oddawaj, to moje."

    pozdrawiam
    s_13

  • 2. Data: 2010-03-30 08:48:36
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    >Użytkownik "s_13" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
    >to samo i nikomu nie przyszło do głowy, żeby powiedzieć:"ej gościu,
    >oddawaj, to moje."

    Na allegro sie znajdą;))

    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-03-30 14:45:43
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    s_13 napisał(a):
    > Czy głowica to własność spółdzielni,
    Nie. Głowica jest własnością właściciela lokalu.

    A co do piszczenia inst. c.o. to pisać pisma do zarządcy.

    Ciepło sie robi, głowice przymykają zawory grzejnikowe,
    pompa wytwarza ciśnienie na zasileniu które nie ma gdzie
    ujść, i piszczy.
    Potrzebny jest taki bajpas w węźle cieplnym który nadmiar
    ciśnienia na zasileniu wpuści do powrotu. I przestanie piszczeć.
    --
    Krzysiek