  • 1. Data: 2011-10-11 19:48:09
    Temat: grzejnik odpowietrzony ale nie grzeje
    Od: cart <a...@n...ma>

    Witam,

    glazurnik ściągał mi 2 grzejniki w łazienkach i założył z powrotem.
    Odkręciłem w nich zawór i słyszałem jak nabierały wody. z drugiej strony
    grzejnika odkręcałem śrubkę śrubokrętem i odpowietrzyłem (aż sikała z
    nich woda).
    Niestety grzejniki nie grzeją. Jak napuszczałem w nich wodę to jeszcze
    nie miałem pieca włączonego na grzejniki więc poszła zimna.
    Wszystkie inne grzejniki w domu od innego producenta też były ściągane
    podczas malowania, odpowietrzone i pięknie grzeją.
    Wszystko jest nowe.

    Ma ktoś jakiś pomysł?

  • 2. Data: 2011-10-11 19:52:58
    Temat: Re: grzejnik odpowietrzony ale nie grzeje
    Od: "Gejzero SQ3OGX" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cart" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wszystkie inne grzejniki w domu od innego producenta też były ściągane
    > podczas malowania, odpowietrzone i pięknie grzeją.

    Otwarłeś dolny zawór ?

    Gejzero

  • 3. Data: 2011-10-11 19:54:31
    Od: Piotr Adamski <k...@T...pl>

    W dniu 11-10-11 21:52, Gejzero SQ3OGX pisze:

    > Użytkownik "cart" <a...@n...ma> napisał w wiadomości

    > Otwarłeś dolny zawór ?
    >
    > Gejzero

    I nie kręć w kółko, tylko albo w pion albo poziom ustaw zaworki.

  • 4. Data: 2011-10-11 20:15:40
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-10-11 21:48, cart pisze:
> [...]
    > Wszystkie inne grzejniki w domu od innego producenta też były ściągane
    > podczas malowania, odpowietrzone i pięknie grzeją.

    Zakręcony zawór na powrocie.

  • 5. Data: 2011-10-11 21:28:56
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "wolim" <n...@t...pl> wrote in message

    > Zakręcony zawór na powrocie.

    Albo odwrotnie podłączony albo zawiesił sie zaworek, skleił znaczy się.

  • 6. Data: 2011-10-11 23:26:56
    Od: "nacocito" <n...@c...to>

> [...]
    > Wszystkie inne grzejniki w domu od innego producenta też były ściągane
    > podczas malowania, odpowietrzone i pięknie grzeją.

    Zakręć wszystkie grzejniki z wyjątkiem tych co nie grzeją. Jeśli zaczną
    grzać to znaczy że masz gdzieś powstawiane trójniki i ciepła woda wybrała
    sobie jedną gałązkę i tylko tam płynie. Takie przepchnięcie powinno pomóc
    wyrównać przepływy.

    Jeśli nie zaczną grzać to szukaj przyczyny w zaworach pod grzejnikiem lub na
    rozdzielaczu.

  • 7. Data: 2011-10-13 18:26:06
    Od: cart <a...@n...ma>

    wolim <n...@t...pl> napisał(a):