  • 1. Data: 2009-03-27 21:31:02
    Temat: ile za projekcik elektryczny?
    Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl>

    ile mam szacowac na projekcik elektryczny (okolice wrocławia):

    podłączenie ze skrzynki energetyki na słupie w granicy, do skrzynki w pom.
    gospodarczym

    1f/3f, 12.5KwW

    ok 10m kabla pod ziemią bym chciał prowadzic,

    Ile elektryk moze chciec za taki projekt,

    a ile za wykonanie?

    Jakie kable dla takiej mocy sie używa?

  • 2. Data: 2009-03-28 13:36:59
    Temat: Re: ile za projekcik elektryczny?
    Od: "adi" <a...@g...com>

    projekt po posesji ci nie jest potrzebny a wykonastwo w granicach 600 zł

  • 3. Data: 2009-03-29 11:02:05
    Od: "Michał" <c...@g...pl>

    > 1f/3f, 12.5KwW
    >
    > ok 10m kabla pod ziemią bym chciał prowadzic,
    >
    > Ile elektryk moze chciec za taki projekt,
    >
    > a ile za wykonanie?
    >
    > Jakie kable dla takiej mocy sie używa?

    Kabel 5x10 mm2 w czarnej osłonie nie pamiętam nazwy YKY?
    W castoramie kiedyś kosztował 30zł /1m w necie można kupić za 15-20 zł.

    Kupić sobie jeszcze niebieską taśmę do oznaczania instalacji elektrycznej.
    Wykopać rów na głębokość 70 cm, położyć kabel. Zasypać 20cm i położyć folię
    do oznaczania instalacji.
    Zasypać do końca.
    Pamiętać przebieg trasy, bo do odbioru geodeta będzie musiał nanieść.

    Pozdrawiam Michał

  • 4. Data: 2009-03-29 16:40:25
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Michał" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > w necie można kupić za 15-20 zł.
    Z przesyłką ?

    > Kupić sobie jeszcze niebieską taśmę do oznaczania instalacji elektrycznej.
    > Wykopać rów na głębokość 70 cm, położyć kabel. Zasypać 20cm i położyć
    > folię do oznaczania instalacji.
    > Zasypać do końca.

    Piasek jeszcze by się przydał ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2009-03-29 18:17:17
    Od: a...@g...com

    On 29 Mar, 13:02, "Michał" <c...@g...pl> wrote:

    > Kabel 5x10 mm2 w czarnej osłonie nie pamiętam nazwy YKY?
    > W castoramie kiedyś kosztował 30zł /1m w necie można kupić za 15-20 zł.

    Drogawo cos szukasz ;-)

    http://www.allegro.pl/item587065585_kabel_ziemny_yky
    _5x10_1kv_f_vat_super_cena.html

    Kupilem 30mb -> wszystko OK! Kabel identyczny jak w pobliskiej
    hurtowni (tyle ze 3 x tanszy).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.