  • 1. Data: 2009-03-28 00:11:26
    Temat: bambu skręcany kleić czy nie?
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Witam chce w pokoju zrobić podloge z bambusa skręcanego.
    W sklepie widziałem 2 rodzaje: klejony do podłoża za 114zł i taki sam na
    zatrzaski za 159zł.
    Sprzedawca polecał ten drugi, że łatwo się układa i że tak samo dobry. Mam
    obawy czy nie będzie głośny jak panele skoro ma być "na pływająco" na
    podkładzie z płyt/korka. Zaś klejonego się boję, że nie mam odpowiedniej
    podłogi - musiałbym robić wylewki samopoziomujące (gierkowski blok, wylewka
    trochę spękana i łatwo sie ściera/łuszczy się), Do tego grunt + klej wyjdzie
    około 1100zł wiec mimo wszystko taniej wychodzi za klik-klacka. Opróćz tego
    ze składaniem na zatrzask mam doświadczenie a z klejenim...to tylko
    glazury:/gresu-)

    Macie doświadczenie z bambusem? Nic w necie na ten temat nie umię znaleźć.
    Tylko jakieś wypowiedzi, że zazwyczaj się klei ale można i składać.

    Dodam, że jesli miałby to być klick=klack to łączenia będę uszczelniał
    jakimś tam preparatem bo w pokoju stoi akwarium...wiec teoretycznie też
    lepieszy ten klejony:-/
    --
    ---
    pozdrawiam