  • 1. Data: 2009-03-28 06:30:43
    Temat: czy zna ktos ta ekipe ?
    Od: "Ya" <Y...@o...pl>

    http://www.panheniek.pl/

    zna ktos ?
    jakies opinie ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-28 10:43:44
    Temat: Re: czy zna ktos ta ekipe ?
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Użytkownik "Ya" <Y...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gqkg6s$r2l$1@news.onet.pl...
    > http://www.panheniek.pl/
    >
    > zna ktos ?
    > jakies opinie ?

    Nie znam ekipy i nic o nich nie wiem, ale w tej branży starą zasadą jest to,
    że jak firma musi się ogłaszać, żeby znaleźć klientów, to coś z nią nie tak
    jest. Ci nawet się nie ogłaszają, czas znaleźli na zrobienie całkiem
    sensownie wyglądającej strony internetowej. Nie wiem, może tacy
    profesjonaliści, a może tyle wolnego czasu mają :-)
    J.

  • 3. Data: 2009-03-28 11:26:16
    Od: belgrano <a...@g...net.pl>

    On 28 Mar, 11:43, "Jarek P." <jarek[kropka]p...@gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > sensownie wyglądającej strony internetowej. Nie wiem, może tacy
    > profesjonaliści, a może tyle wolnego czasu mają :-)

    A ja wręcz odwrotnie że maja strone to tylko plus. Sa jakos widzialni
    poza ulotkami że gdzies sa tacy. Ja szukam po znajomych ekipy lub
    osoby na mieszkanie do gładzi i nikt nie ma namiarów, mało na necie na
    forach też. I co mam myslec że ci co sie ogłaszaja sa źli?
    Najważniejsza jest rozmowa i troche znajomości tematu i wiem czy
    rozmawiam z tym co dorabia czy siedzi w tym.

  • 4. Data: 2009-03-28 12:19:08
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "belgrano" <a...@g...net.pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

> [...]
    >osoby na mieszkanie do gładzi i nikt nie ma namiarów, mało na necie na
    >forach też. I co mam myslec że ci co sie ogłaszaja sa źli?

    Nie ma żadnej pewności z nikim. Zależy kogo zatrudni do konkretnego zadania
    i nakie będą mieli humory. W ogóle nic nie wiadomo o żadnej ekipie, nawet
    tez z polecenia, do chwili aż nie skończą.
    Na tej stronie jest cennik. 250-350zł /m2 ale nie napisali czego czy
    surowego czy pod klucz.

  • 5. Data: 2009-03-28 12:28:03
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

> [...]
    > ekipie, nawet tez z polecenia, do chwili aż nie skończą.
    > Na tej stronie jest cennik. 250-350zł /m2 ale nie napisali czego czy
    Przeczytaj uważnie szczególnie to co jest napisane pogrubioną czcionką.

  • 6. Data: 2009-03-28 12:34:40
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

> [...]
    > całkiem sensownie wyglądającej strony internetowej. Nie wiem, może tacy
    > profesjonaliści, a może tyle wolnego czasu mają :-)

    A ci bez strony i bez ogłoszeń to sie zbierają pod barem jak jest robota a
    potem tam wracaja jak trochę zarobia... ;-P

    --
    Mariusz

  • 7. Data: 2009-03-28 12:58:34
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Użytkownik "belgrano" <a...@g...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > osoby na mieszkanie do gładzi i nikt nie ma namiarów, mało na necie na
    > forach też. I co mam myslec że ci co sie ogłaszaja sa źli?

    Chodziło mi raczej o to, że dobrzy zwykle są zawaleni robotą "z polecenia" i
    ogłaszać się nie muszą.

    J.

  • 8. Data: 2009-03-28 13:56:11
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "na102" <g...@P...FM> wrote in message

    > Przeczytaj uważnie szczególnie to co jest napisane pogrubioną czcionką.

    Aaaaa shit, tak przeleciałem wzrokiem. :-)
    Drogo troszkę :-)

  • 9. Data: 2009-03-28 13:58:16
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote in message

    > Użytkownik "belgrano" <a...@g...net.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Chodziło mi raczej o to, że dobrzy zwykle są zawaleni robotą "z polecenia"
    > i ogłaszać się nie muszą.

    To też nie jest pewne co piszesz. Mogą się nie ogłaszać i nie afiszować żeby
    nie powieszono na nich psów. Bardzo często nie chcą podawać gdzie robili
    ostatnio, a właściwie w ogóle nie chcą podawać, nie ogłaszają się, poleca
    ich jedna osoba ale zwykle nie poprzednia tylko jakaś dalej wstecz.

  • 10. Data: 2009-03-28 15:11:24
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 28 Mar 2009 13:58:34 +0100, Jarek P. napisał(a):

    > Chodziło mi raczej o to, że dobrzy zwykle są zawaleni robotą "z polecenia" i
    > ogłaszać się nie muszą.

    Miałem umówionych sześciu klientów "z polecenia" i wszystkich sześciu w
    ciągu ostatniego 1,5-miesiąca musiało odwołać lub znacznie przesunąć w
    czasie remont, głównie ze względów ekonomicznych. Ja niczym nie zawiniłem.
    Teraz więc to ja musze szukać roboty, bo wykruszyły mi się umówione
    zlecenia. To czyni mnie w Twoich oczach przegranym już na starcie? :)

    --
    best regards,
    scream