  • 31. Data: 2018-01-18 23:34:43
    Temat: Re: instalacja fotowoltaiczna raz jeszcze
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 stycznia 2018 22:47:06 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Buhahahahahhaahahahahahah, co za ciemniak.
    >
    > BTW Koincydencja* "do" i "kwalifikowanych", nie jest przypadkowa :-)
    >
    > *tak wiem, dla ciebie to trudne słowo :-)

    Jezu jaki ciemniak.
    Tak, "do" nie jest przypadkowe. Jest też tam limit 6000 pln netto / kWp.
    Jeżeli instalacja wyjdzie 12000 pln / kWp to dostanę zwrot 50%. Jak
    wydam 6000 pln netto / kWp to dostane 100%. Jarzysz, czy nie jarzysz,
    tępy chuju?

    --
    Adam Sz.

  • 32. Data: 2018-01-18 23:35:58
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 stycznia 2018 23:29:10 UTC+1 użytkownik Baczek napisał:

    > Tak z ciekawości. Co miałoby tu być kosztem niekwalifikowanym?
    > Inspektor nadzoru ?
    > Pytam bo nie wiem.

    Podatek VAT i reszta którą zacytowałem z załącznika (np. dostosowanie dachu
    do montażu instalacji, łącze internetowe (bo jest wymagane do monitoringu
    działania instalacji) etc).

    Ghoscik to trolik, nie ma sensu sluchac jego wymiocin ;)

    --
    Adam Sz.

  • 33. Data: 2018-01-20 08:35:53
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-01-16 o 22:58, Adam Sz. pisze:
    > No cześć.
    >
    > Miasto daje 100% dotacji, do 6 tys pln netto za 1kWp - ktoś zna dobrze
    > rynek i powie, czy to w miarę cena rynkowa? Za montaż odpowiedzialnych
    > jest tylko kilka wybranych firm, jeszcze nie dzwoniłem się spytać ale
    > wydaje mi się, że cena chyba całkiem rynkowa i powinno się udać
    > za darmo oszpecić sobie dach :D
    >
    > Ile paneli (jakiej wielkości) zajmie instalacja 3,8kWp ?
    > pozdr.

    Jakie masz w tej chwili napięcie w gniazdkach ?
    Produkcja prądu podbija napięcie, przy około 253V inwerter się wyłączy.
    Zdarza się, że ludzie mają po 250V.

  • 34. Data: 2018-01-20 11:46:41
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 20 stycznia 2018 08:36:17 UTC+1 użytkownik Baczek napisał:

    > Jakie masz w tej chwili napięcie w gniazdkach ?
    > Produkcja prądu podbija napięcie, przy około 253V inwerter się wyłączy.
    > Zdarza się, że ludzie mają po 250V.

    Z napięciem wszystko OK - kilka razy przy instalacji różnych urządzeń
    mierzyłem i zawsze było prawie równe 230V :) Tutaj nie mam żadnych
    problemów - do dużego trafoka (który kiedyś służył małej ciepłowni, a teraz
    praktycznie obsługuje tylko kilka domków) mam 150m - linia podziemna, do
    samego trafoka też kable idą pod ziemią gdzieś dalej), nigdy nie miałem
    problemów z prądem, spadkami napięć etc. Także tutaj nie powinno być
    żadnego problemu :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 35. Data: 2018-01-20 21:42:25
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Baczek" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2018-01-18 o 22:47, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Adam Sz." napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Tak z ciekawości. Pytam bo nie wiem.

    Najprosciej przeczytac?

  • 36. Data: 2018-01-20 21:44:05
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

> [...]

    >Jeżeli instalacja wyjdzie 12000 pln / kWp to dostanę zwrot 50%. Jak
    >wydam 6000 pln netto / kWp to dostane 100%.

    Nadal nie kumasz. Ale walcz nieuku, i napisz na grupie ile dostales :-DDDD

  • 37. Data: 2018-01-20 21:47:05
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Z napięciem wszystko OK - kilka razy przy instalacji różnych urządzeń
    >mierzyłem i zawsze było prawie równe 230V :)

    Pewnie nawet dni slonecznych jest kazdego roku dokladnie tyle co w roczniku
    statystycznym.
    Japierdole, jakim trezba byc bezmózgim narcyzem by sadzic ze ktos to łyknie?

  • 38. Data: 2018-01-20 21:50:16
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Baczek" napisał w wiadomości grup

    >Jakie masz w tej chwili napięcie w gniazdkach ?
    >Produkcja prądu podbija napięcie, przy około 253V inwerter się wyłączy.

    I słusznie, bo natenczas przekroczyłoby normę.

    >Zdarza się, że ludzie mają po 250V.

    Taaaa, zwłaszcza na zabitych dechami wioskach typu wodzisław. Nie spotkalem
    sie z napieciem powyzej 250, troche powyzej 240 i owszem.

  • 39. Data: 2018-01-20 22:44:26
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 20 stycznia 2018 21:47:31 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Pewnie nawet dni slonecznych jest kazdego roku dokladnie tyle co w roczniku
    > statystycznym.
    > Japierdole, jakim trezba byc bezmózgim narcyzem by sadzic ze ktos to łyknie?

    Dobrze sie czujesz? :D
    Serio posiadanie prawidłowego napięcia w gniazdku tak cię rajcuje?
    Japierdole to już jest stary żałosne :D

    https://scr.pgr.pl/2018/01/2018-01-20_22-44-22-21834
    .png

    Masz i se zwal do obrazka, może się uspokoisz :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 40. Data: 2018-01-21 09:15:08
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Serio posiadanie prawidłowego napięcia w gniazdku tak cię rajcuje?

    Dobrze się czujesz? Skąd ten wniosek?

    >Japierdole to już jest stary żałosne :D

    >https://scr.pgr.pl/2018/01/2018-01-20_22-44-22-2183
    4.png

    Faktycznie żałosny jesteś. 230 jak nic :-D