  • 1. Data: 2010-11-13 20:42:51
    Temat: jak rozliczyć VAT
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    mam kilogramy fv z 3 latu budowy
    jak sie za to zabrać
    sa jakies poradniki w sieci itd
    wiem ze najpierw musze sprawdzic po PKWIU czy moge odliczyć itd

  • 2. Data: 2010-11-13 23:48:05
    Temat: Re: jak rozliczyć VAT
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 13 Lis, 21:42, "Rafa " <a...@c...nospam.pl> wrote:
    > mam kilogramy fv z 3 latu budowy
    > jak sie za to zabra
    > sa jakies poradniki w sieci itd
    > wiem ze najpierw musze sprawdzic po PKWIU czy moge odliczy itd

    poradnik dostaniesz w swoim US, w moim nawet na płytce cd
    rozdawali...:-)
    generalnie to właśnie pkwiu jest kluczem w sprawie, ja szukałem na
    forach, ludzie opisują swoje przykłady, szczególnie tam znajdziesz
    opisy kłopotliwych przypadków (np.POŚ), po krótkim treningu nauczysz
    się tego prawie na pamięć i sam staniesz się ekspertem...:-),
    jak się pomylisz, nic strasznego... i tak US wszystko sprawdza i
    rzadko kiedy udaje się przejść bez poprawek...
    jak masz wątpliwości czy odliczyć, czy nie... to też wpisuj, najwyżej
    wykreślą... ale bez przegięć, bo ci zarzucą próbę wyłudzenia...:-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 3. Data: 2010-11-14 20:43:05
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Rafał napisał:
    > mam kilogramy fv z 3 latu budowy
    > jak sie za to zabrać
    > sa jakies poradniki w sieci itd
    > wiem ze najpierw musze sprawdzic po PKWIU czy moge odliczyć itd

    Możesz dać to jakiejś kumatej księgowej. Zapłacisz stówę, ale
    kilka/kilkanaście godzin będziesz miał w kieszeni

    pozdr
    robercik-us

  • 4. Data: 2010-11-15 18:24:05
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
    > mam kilogramy fv z 3 latu budowy
    > jak sie za to zabrać
    > sa jakies poradniki w sieci itd
    > wiem ze najpierw musze sprawdzic po PKWIU czy moge odliczyć itd

    A'propos - co w końcu z tym odliczeniem VATu - tylko do końca roku, jak
    jeszcze niedawno plotki mówiły, czy nie ma obaw i jeszcze można przetrzymać
    faktury parę miesięcy?

    J.

  • 5. Data: 2010-11-15 21:09:43
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    > A'propos - co w końcu z tym odliczeniem VATu - tylko do końca roku,
    > jak jeszcze niedawno plotki mówiły, czy nie ma obaw i jeszcze można
    > przetrzymać faktury parę miesięcy?

    Była w Rzeczpospolitej wzmianka, ze ulga bedzie nadal. Co prawda to
    tylko przypuszczenia, ale ja zachowuje spokoj. Potrzebna jest jednak
    zmiana przepisow, tymczasem mamy polowe listopada i nic. Jak zwykle
    rzad zrobi w ostatniej chwili cos na kolanie, sejm zaklepie, a my sie
    bedziemy potem szarpac z roznymi dziwolagami.
    Adam

  • 6. Data: 2010-11-16 02:05:30
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-11-14 21:43, robercik-us pisze:

    > Możesz dać to jakiejś kumatej księgowej. Zapłacisz stówę, ale
    > kilka/kilkanaście godzin będziesz miał w kieszeni

    Taa.... za stówę... nie bądź śmieszny.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...