  • 1. Data: 2010-11-13 18:21:06
    Temat: Wymiennik CWU
    Od: " Robmon" <6...@g...pl>

    Bardzo proszę o radę przy wyborze wymiennika CWU, który współpracować ma z
    kotłem na paliwo stałe z podajnikiem a zamontowany będzie w domku (120 m2)
    zamieszkałym przez 4-osobową rodzinę. Proponowany przez hydraulika wymiennik
    to ACV smart:
    http://www.acv.com/pl-pl/03_04/23/app.rvb
    Opinie ww wyrobu są pozytywne, niestety cena (około 3000 zł)chyba troszkę
    kosmiczna - i tu moje pytanie: czy wyrób faktycznie wart tych pieniędzy, czy
    może polecicie coś innego w za niższą kwotę??
    Z góry dzięki za każdą wskazówkę

  • 2. Data: 2010-11-13 20:43:15
    Temat: Re: Wymiennik CWU
    Od: "SP2GUB" <s...@e...com.pl>

    Użytkownik " Robmon" <6...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    czy
    > może polecicie coś innego w za niższą kwotę??

    Ja zaplanowałem 300l, pod solary (wyprowadziłęm diw erurki CU fi 15 na
    zewnątrz domu) jak mi kasy wystarczy. Dwie wężownice i wydałem 2150 zł. i
    taki fachowcy zainstalowali.
    Podobny do tego
    http://allegro.pl/wymiennik-solarny-zasobnik-zbiorni
    k-300-l-2-wez-i1302725180.html

  • 3. Data: 2010-11-15 08:32:58
    Od: QbaB <q...@g...com>

    On 13 Lis, 19:21, " Robmon" <6...@g...pl> wrote:
> [...]
    > kosmiczna - i tu moje pytanie: czy wyrób faktycznie wart tych pieniędzy, czy
    > może polecicie coś innego w za niższą kwotę??

    Ja kupilem Elektromet'a 250 litrów z 2 wężownicami za ok 2200-2300zł
    Nie polecam jednak ze względu na plastikowe korki z gumowym oringiem
    (korki w miejscach na grzałki). Jeden juz serwis wymienial na
    gwarancji bo ciekło a drugi tez juz puszcza.
    Serwis wymienia na metalowy korek i wkręca na pakuły ale niestety
    trzeba wezwać serwis, poczekać na niego w doku, spuścić wode ze
    zbiornika itp. Dlatego lepiej poszukac gdzie indziej albo zadbać od
    razu o wymiane korków.

    Pzdr
    QbaB

  • 4. Data: 2010-11-15 08:51:29
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "QbaB" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    >zbiornika itp. Dlatego lepiej poszukac gdzie indziej albo zadbać od
    >razu o wymiane korków.

    Bo te korki powinno sie wymienić od razu przy montazu. A nawet jak nie
    wymienisz to po co serwis- spuszczasz wodę wykręcasz plastyki wkrecasz
    metalowe i po sprawie. 15min roboty

  • 5. Data: 2010-11-15 10:58:48
    Od: pi <w...@i...pl>

    Zakupilem taki 2 lata temu z grzalka 2kw, zero problemow

    http://kotly.com/product_info.php?cPath=30_141&produ
    cts_id=1454