  • 1. Data: 2010-12-20 22:03:51
    Temat: jak rozmontować grohe eurodisc 33770
    Od: "m...@p...onet.pl" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam ptyanie: czy ktoś z Was wie jak rozmontować baterię grohe eurodisc
    33770 ? Chodzi mi o to jak dobrać się do wnętrza tej części z której
    wychodzi wylewka i w której są uszczelki

    Z góry dziękuję za odpowiedź

    Pozdrawiam

    Mariusz

  • 2. Data: 2010-12-21 14:25:29
    Temat: Re: jak rozmontować grohe eurodisc 33770
    Od: "onion" <o...@w...pl>

> [...]
    > 33770 ? Chodzi mi o to jak dobrać się do wnętrza tej części z której
    > wychodzi wylewka i w której są uszczelki

    wszystko masz pięknie na rysunkach
    http://www.grohe.pl/lib/1/tpi/1144199.pdf

    standardowo pod zaślepką jest imbus do odkręcenia górnej "gałki" i całego
    kulowego, od spodu duża śruba do rozkręcenia "wylewki"

  • 3. Data: 2010-12-21 18:24:05
    Od: "m...@p...onet.pl" <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-21 15:25, onion pisze:
    > od spodu duża śruba do rozkręcenia "wylewki"

    Rozumiem, że "od spodu duża śruba do rozkręcenia "wylewki" " umożliwia
    rozmontowanie wnętrza tego walca z którego wychodzi wylewka ?