  • 81. Data: 2011-01-11 19:40:22
    Temat: Re: jak zakończyć wykusz pod okapem?
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message
    news:igia83$i6l$1@inews.gazeta.pl...

    > kiki, dajże spokój :)

    :-)

  • 82. Data: 2011-01-11 19:55:17
    Od: "adi" <a...@g...com>

    To jest ten sam numer telefonu co twój, emaile się zgadzają w wielu postach.
    Pytam cię więc czy prowadzisz zarejestrowaną działalność gospodarczą?
    Ubliżający rozmówcom "Adi" z Wrocławia, o tym samym numerze telefonu,
    e-mailu, gg to TY.

    po czy sobie jełopku ubzdurałeś że moj meil z grup dyskusyjnych zgadza sie z
    numerem firmy o tej samej nazwie na allegro, no bo przecież ty zawsze masz
    racje, a czym ty sie w życiu zajmujesz oprócz okradania ludzi ?

  • 83. Data: 2011-01-11 20:54:19
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 11-01-2011 o 15:15:48 adi <a...@g...com> napisał(a):

    > .
    >

    > ty wszechwiedzący matole odejdź już z tej grupy błagam
    To ty idź w piździec, kiki ma rację, ścianki ponad krokwiami
    działaja jak radiatory.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 84. Data: 2011-01-11 22:59:13
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote in message
    Dnia 11-01-2011 o 15:15:48 adi <a...@g...com> napisał(a):

    > ty wszechwiedzący matole odejdź już z tej grupy błagam
    > To ty idź w piździec, kiki ma rację, ścianki ponad krokwiami
    > działaja jak radiatory.

    Ja myślę, że to jest naganiacz dla ekip budowlanych. Może sam nawet nie
    pracować tylko działa w szarej strefie i nagania ekipy biorąc prowizję.
    Później rozmywa się odpowiedzialność, bo ekipa mówi, że to szef , a szefa
    nie ma i nie było.
    Ta jego aukcja na Allegro przypomina mi o czymś takim.

  • 85. Data: 2011-01-12 07:34:54
    Od: "adi" <a...@g...com>

[...]

    tak to właśnie ja:) ty to jednak yntelygentny jestes a ja myślałem inaczej
    .Hahaha

  • 86. Data: 2011-01-12 07:47:44
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > Widziales Odre "od srodka"?

    Za młody jestem. Odrę widziałem tylko z zewnątrz, i to w muzeum techniki.
    Została chyba przeniesiona tam z wrocławskiego Hutmenu, gdzie pracowała zdaje
    się do 2003 lub 2004 roku.

    --
    Bartek

  • 87. Data: 2011-01-12 08:29:50
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Za młody jestem. Odrę widziałem tylko z zewnątrz, i to w muzeum techniki.
    > Została chyba przeniesiona tam z wrocławskiego Hutmenu, gdzie pracowała
    > zdaje się do 2003 lub 2004 roku.

    Ja pierdziele co oni na niej robili w 2004?

  • 88. Data: 2011-01-12 09:02:04
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik kiki napisał:

    > "adi" <a...@g...com> wrote in message
    >>

    > wykonawca jednak :-)
    > Ostatnio było o wywracaniu samochodów, osiłkach, wyjmowaniu
    > bezpieczników :-) Teraz groźby karalne :-)

    Jak w wielu sprawach się mylisz. Ani to groźby ani karalne.

    rafał

  • 89. Data: 2011-01-12 09:15:00
    Od: "adi" <a...@g...com>

    > Jak w wielu sprawach się mylisz. Ani to groźby ani karalne.
    >
    > rafał

    przestań się wychylać tak jak ja bo zaraz poszuka cię na necie przypisze ci
    parę nieprawdziwych info i będziesz miał pozamiatane:)

  • 90. Data: 2011-01-12 09:37:28
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > Ja pierdziele co oni na niej robili w 2004?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Odra_1305

    Co konkretni robiła - nie wiem.

    --
    Bartek