  • 1. Data: 2009-08-24 16:14:31
    Temat: jaka farba? czy technologia?
    Od: "Fiora" <f...@g...pl>

    Interesuje mnie taka sprawa - w jednym sklepiku oszklona
    ściana frontowa pomalowana jest mocno kolorowo - reklamy
    i inne informacje - tak jest od zewnątrz - wnętrza nie widać.
    Jednak gdy się wejdzie do srodka, ta oszklona sciana
    jest przezroczysta, widać wszystko na zewnątrz i wpada światło -
    czyli takie "lustro weneckie". Mam pytanie - czy to specjalna farba?
    czy technologia? jeśli farba, to jaka? i czy można tak samemu zrobić?
    Pozdrawiam
    fiora

  • 2. Data: 2009-08-24 19:34:57
    Temat: Re: jaka farba? czy technologia?
    Od: "Tomek" <...@s...com.pl>

    Użytkownik "Fiora" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czyli takie "lustro weneckie". Mam pytanie - czy to specjalna farba?
    > czy technologia? jeśli farba, to jaka? i czy można tak samemu zrobić?

    Folia One Way Vision, na niej nadruk ploterem solwentowym. Folia jest
    dziurkowana, stąd taki efekt. Sama nie zrobisz. Zleć w drukarni
    wielkoformatowej.

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2009-08-24 21:14:28
    Od: "Fiora" <f...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" <...@s...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Folia One Way Vision, na niej nadruk ploterem solwentowym. Folia jest
    > dziurkowana, stąd taki efekt. Sama nie zrobisz. Zleć w drukarni

    Wielkie dzięki, to już wiem, czego szukać.
    F.