  • 1. Data: 2016-04-30 09:51:11
    Temat: jaka farbe polecacie do ogrodzen kutych?
    Od: michael <m...@w...eu>

    jaka farbe polecacie do ogrodzen kutych?
    hammerite czy inna

    czarny mat

  • 2. Data: 2016-04-30 15:33:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ma byc na rok czy na 50 lat?

  • 3. Data: 2016-04-30 16:27:34
    Temat: Re: jaka farbe polecacie do ogrodzen kutych?
    Od: michael <m...@w...eu>

    na ok 10

  • 4. Data: 2016-04-30 23:35:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zdemontuj ogrodzenie i zawiez do malowania proszkowego. Jak nie obijesz w transporcie
    i przy montazu to wytrzyma minimum 10 lat. Oczywiscie farba musi byc dobrana zeby
    wytrzymywala warunki atmosferyczne. Ale to juz ci od malowania powiedza jaka ma byc.

  • 5. Data: 2016-05-01 22:56:33
    Od: Andrzej <a...@a...pl>

    W dniu 2016-04-30 o 09:51, michael pisze:
    > jaka farbe polecacie do ogrodzen kutych?
    > hammerite czy inna
    >
    > czarny mat
    Ja malowałem podkład a następnie poliwinylowa - już kilka lat jest.
    Na razie trzyma się dobrze.

  • 6. Data: 2016-05-02 01:06:37
    Od: Andrzej <a...@a...pl>

    W dniu 2016-04-30 o 09:51, michael pisze:
    > jaka farbe polecacie do ogrodzen kutych?
    > hammerite czy inna
    >
    > czarny mat
    1 podkład
    2 farba poliwinylowa.
    Ja tak malowałem i juz 5 lat trzyma się dobrze.

  • 7. Data: 2016-05-02 09:57:33
    Od: wolim <n...@p...tu>

> [...]
    dobrana zeby wytrzymywala warunki atmosferyczne. Ale to juz ci od malowania powiedza

    Dodałbym jeszcze, że idealnie byłoby przed malowaniem proszkowym
    ocynkować. Wtedy jeszcze wnuki będą podziwiać ogrodzenie :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 8. Data: 2016-05-02 12:51:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ale wtedy trzeba dwa razy demontowac. Raz do ocynkowania a drugi raz po dwoch trzech
    latach do malowania. Cynk musi sie utlenic na wierzchu. Inaczej farby kiepsko
    trzymaja.

  • 9. Data: 2016-06-09 14:47:28
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-05-02 o 01:06, Andrzej pisze:

    > 1 podkład
    > 2 farba poliwinylowa.
    > Ja tak malowałem i juz 5 lat trzyma się dobrze.

    Jakim podkładem malowałeś?

    Niestety już nie produkują porządnych jak dawniej ołowiowych podkładów
    antykorozyjnych. To co ostatnio kupowałem to takie g..., że szkoda
    gadać. Nie chciały kryć i trzeba było malować kilka razy. Byle puknięcie
    i potrafi odprysnąć do gołego metalu. Oczywiście metal przetarty
    papierem ściernym i odtłuszczony acetonem.

    Szukam czegoś dobrego.

  • 10. Data: 2016-06-11 10:54:18
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A coś na cynku?