  • 11. Data: 2014-11-24 08:28:17
    Temat: Re: jaka wkładka do zamka?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Sposób zabezpieczania trzeba dostosować do lokalnych warunków.

    a wystarczyłoby przepchnąć ustawę w sejmie, że jak już się włamią, to
    można im odstrzelić łeb

    ToMasz

  • 12. Data: 2014-11-24 11:32:53
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > kilka dni temu, przeczytałem o "białych" włamaniach. Goście za 8 stów
    > kupują przez internet nowoczesny wytrych, którym podobno nawet małpa
    > otworzy każdy zwykły zamek. znaczy się klucz płaski i ząbki jak piła. Co
    > prawda z domu nie bardzo jest co wynieść, ale wolałbym komuś roboty nie
    > ułatwiać. Czy możecie polecić wkładkę do zamka którą trudniej otworzyć, a
    > nie kosztuje fortunę? ( teraz mam LOB). Rurkowa gerda odpada, bo drzwi mam
    > taki a nie inne i wiercić nowych otworów nie mogę

    Ją też się da otworzyć wytrychem :-)

    Kwestia tego czy lokalni włamywacze maja odpowiedni.

    Kogutek dobrze prawi - trzeba mieć _indywidualne_ zabezpieczenie.
    Najprostsze to pozostawić zamek jaki jest ale dodać drugi (tylko od
    wewnętrznej strony) elektrozamek sterowany zbliżeniowo, albo pilotem. Przed
    siłowym włamaniem to nie uchroni, ale przed wejściem bez pozostawiania
    śladów tak.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 13. Data: 2014-11-24 12:58:48
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 24 listopada 2014 11:33:09 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
> [...]
    > siłowym włamaniem to nie uchroni, ale przed wejściem bez pozostawiania

    Przykład sprzed 35 lat. Ciąg garaży i ciągle do nich włamania. Nigdy nie wyrwane
    drzwi tylko otwierane zamki, przecinane kłódki od takich zasuw do drzwi garażowych.
    Nie wiem jak to nazwać ale pewno wielu widziało. Taki pręt blokujący połówki drzwi
    zamykany na kłódkę. Znajomy wtedy taksówkarz zrobił blokowanie od środka garażu tego
    pręta zamkiem który był pod płaskownikiem służącym do zamykania na kłódkę. Kłódki
    wymieniał bo przecinali ale po tej przeróbce nigdy garażu mu nie otworzyli. Ja oprócz
    takiej zasuwy miałem dwa zamki i te zamki były blokowane trzecim zamkiem. Kolejność
    otwierania była istotna. Poza tym wszystkim uważam że złodziej to praca jak każda
    inna na dodatek ten zawód generuje dużo innych miejsc pracy. Ale jak ktoś chce być
    złodziejem to musi się uczyć żeby go nie złapali. Trafienie na fachowca wysokiej
    klasy kończy się tym że albo okradnie albo odpuści po krótkiej próbie . Niedouczonych
    zawsze łapią.

  • 14. Data: 2014-11-25 08:59:21
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Sun, 23 Nov 2014 17:09:50 +0100, ToMasz napisał(a):

    Witam,

    np. taki zamek:

    http://youtu.be/1ey2SFHbZV8

    :)

    --
    scruffty

  • 15. Data: 2014-11-25 09:51:16
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 listopada 2014 08:59:35 UTC+1 użytkownik scruffty napisał:

    > np. taki zamek:
    >
    > http://youtu.be/1ey2SFHbZV8
    >
    > :)

    Zgub potem taki klucz :-) Bo dorobic to raczej na zamowienie i bedzie kosztowal
    krocie :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2014-11-26 21:15:19
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-11-23 17:09, ToMasz pisze:
    > Czy możecie polecić wkładkę do zamka którą trudniej otworzyć, a nie kosztuje
    > fortunę? ( teraz mam LOB). Rurkowa gerda odpada, bo drzwi mam taki a nie inne
    > i wiercić nowych otworów nie mogę

    Zerknij na wkładki tych firm:
    MCM
    DOM ix5
    Wilka
    FAB
    Winkhaus

    i dobierz coś dla siebie, w odpowiedniej cenie.

    K.

  • 17. Data: 2014-11-26 22:50:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

> [...]
    > kupują przez internet nowoczesny wytrych, którym podobno nawet małpa
    > otworzy każdy zwykły zamek. znaczy się klucz płaski i ząbki jak piła.

    Z tego, co wyczytałem to tyczyło się to drzwi antywłamaniowych firmy
    Dierre i zamków produkowanych przez tę firmę do ich drzwi.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/