  • 1. Data: 2014-11-21 19:36:06
    Temat: NTG OT I wogóle prywata - alternetywne zastosowanie dla rurki
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Witam
    Mam problem pracuje w firmie która ma na stanie
    kilkanaście tysięcy metrów różnych rurek:
    http://tiny.pl/qv39h
    Grubość od 4 do 16 mm
    grubość ścianki 1 lub 2 mm.
    Rurki można zakopać lub umieścić w budynku.
    Najkrótszy odcinek 1500 m.

    Stosuje się to jako rury osłonowe dla światłowodów.

    Do czego to jeszcze komuś może być potrzebne?

  • 2. Data: 2014-11-21 21:22:58
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    >Do czego to jeszcze komuś może być potrzebne?

    ale rozwin bo bez rozwiniecia jedyne co mi przychodzi do glowy to odwaga w
    narodzie:
    ktos sie nie bal i zayebal
    a teraz problem co z tym zrobic....
    ps
    na alternatywne zastosowanie nie mam pomyslu. kiedys sie prad w rurkach
    puszczalo tylko kto to teraz stosuje.....

  • 3. Data: 2014-11-21 21:53:22
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Bolko wrote:
> [...]
    > Najkrótszy odcinek 1500 m.
    >
    > Stosuje się to jako rury osłonowe dla światłowodów.
    >
    > Do czego to jeszcze komuś może być potrzebne?

    może bym był zainteresowany ale z czego są zrobione - potrzebna
    odporność na podchloryn i kwas siarkowy

    jeffrey

  • 4. Data: 2014-11-22 07:56:28
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 21 listopada 2014 21:53:29 UTC+1 użytkownik Jeffrey napisał:

    > może bym był zainteresowany ale z czego są zrobione - potrzebna
    > odporność na podchloryn i kwas siarkowy
    >
    > jeffrey

    zapomniałem dopisać rhdpe i hdpe

  • 5. Data: 2014-11-23 23:42:22
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Bolko wrote:

    > zapomniałem dopisać rhdpe i hdpe

    musiałbym jakieś pruby wykonać, a tak w ogóle to po ile sobie to
    wymyśliłeś? fi8 i fi6 mnie interesuje

  • 6. Data: 2014-11-24 12:34:09
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 23 listopada 2014 23:42:31 UTC+1 użytkownik Jeffrey napisał:

    > musiałbym jakieś pruby wykonać, a tak w ogóle to po ile sobie to
    > wymyśliłeś? fi8 i fi6 mnie inte

    do końca tygodnia jestem na l4
    cena zależy od ilości
    rozmowa zaczyna się od 1km